Domarkommentarer

Sv: Domarkommentarer

Min fråga kanske också inte hör hit - Men när jag var på KM härom helgen så var det ett ekipage som fick 0 poäng i galoppen! Är bara nyfiken - Vad har man gjort för fel för att få 0 poäng? Fel galopp?

//Linda

Korsgalopp kan man också ha fått, det är många som inte märker det, ehm jag :angel:

Jag fick en kommentar "Trevlig" av en domare när jag tävlade sist! :D
Fick 4.5 då också, och dagen efter jobbade vi oss upp till 5.0, 5.0, 4.5 ! :love:

Tycker det är synd att man inte får kommentarer från finalerna också, det är ju kommentarerna som är roliga ;)

Ifall domarna skulle ge kommentarer i finalen med så skulle ni rida ett bra tag. När man jobbar som sekreterare så vet man hur lång tid det tar att skriva ner allt.

Ifall domarna skulle ge kommentarer i finalen med så skulle ni rida ett bra tag. När man jobbar som sekreterare så vet man hur lång tid det tar att skriva ner allt.

Jag vet. Jag är själv domarsekreterare. Fast drömma och önska kan man ju alltid :angel:
Kanske kunde det dyka upp några extra sekreterare som små guds gåvor från ingenstans när det är dags för final?

De där domarkommentarerna är såpass viktiga instruktionslappar för den tävlande för träningen som sedan följer, att de är guld värda.

*kl*
När min kompis tävlade vårt 25-åriga sto fick vi en possitiv kommentar; "Sötaste hästen på banan" :p
Det var efter att hon hade fått fel gångarter hela tiden..

Jag fick en kommentar "Trevlig" av en domare när jag tävlade sist! :D
Fick 4.5 då också, och dagen efter jobbade vi oss upp till 5.0, 5.0, 4.5 ! :love:

Tycker det är synd att man inte får kommentarer från finalerna också, det är ju kommentarerna som är roliga ;)

Heh...det finns absolut ingen tid för kommentarer i en final, det är fullt ös att skriva ändå:eek:
Extra jobbigt har det blivit nu när det ska dömas för sits & inverkningar, det tyckte inte ens domarna jag satt med, om att göra & de hann oftast inte sätta en poäng före alla var på väg till collectingring för hovbeslagskontroll.

*från en som brukar sitta domarsekreterare*

*kl*
När min kompis tävlade vårt 25-åriga sto fick vi en possitiv kommentar; "Sötaste hästen på banan" :p
Det var efter att hon hade fått fel gångarter hela tiden..

Gud vad gulligt :rofl: ja sånt är alltid roligt :) Har fått flera fina komentarer på vetrinärbesiktningen, fin extriör bl.a :love: :D

Jag var på Km nu i helgen och det va mkt skrivit på domarkomentaren utöver ok takt.Vi var bara två på banan så det kanske hanns med.

Jag fick oxå prydligt visning av trav och sits och inverkan.Det var trevlig kommentar sen alla andra komentarer för man insupa och träna på till nästa gång :D

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 197
Senast: Bison
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 798
Senast: Lavinia
·
Anläggning Nytt användarnamn på Buke, då jag vill vara anonym och inte skriva det här under mitt vanliga användarnamn ifall någon skulle känna igen...
2
Svar
36
· Visningar
7 705
Senast: Karamello30
·
Katthälsa Hej! Känner att jag behöver bolla av mig lite och få höra med andra som gått igenom samma sak. Har det gått rätt till eller är jag bara...
Svar
15
· Visningar
3 253
Senast: WildHorse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka