Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Islandshäst Om man ska på en tävling som har både öppen- och lättklass, alltså både tex V5, V2, T5 och T3. Får man då tävla en gren i lättklass och...
Svar
3
· Visningar
1 058
Senast: Karin87
·
F
Islandshäst Hej Jag funderar på det där med trail och terräng med islandshästar :rofl: Min islandshäst Askur är inte precis den typen med...
2
Svar
34
· Visningar
3 585
Senast: Facett
·
G
Islandshäst Är det någon som har koll på det där med att tävla lättklass och vilka regler som gäller för huvudlag? För när jag har kollat runt så...
2
Svar
25
· Visningar
1 926
Senast: Sputnick
·
L
Islandshäst Jag undrar om det är någon som ska till Bäckadals föl/unghästmönstring den 6/9 2008?? Hur går det till när man visar ett föl som är fött...
Svar
8
· Visningar
1 190
Senast: Lippy
·
F
Islandshäst Är osäker om jag är i rätt forum, men snälla moderatorn får gärna flytta mig annars ;) Hur fungerar registrering av ett islandsföl om...
2
Svar
25
· Visningar
2 015
Senast: fotis
·
Islandshäst Har en fölis som blir antingen silversvart eller silvergulsvart. Så ni som har bilder på silvergulsvarta, lägg in så jag får se hur de...
2
Svar
33
· Visningar
4 507
Islandshäst Blir det ngt inslag med Islandshästar på Falsterbo?? Vilka dagar,vilka tider isåfall?:)
Svar
4
· Visningar
926
Senast: fettso
·
D
Islandshäst Hej! Min mamma har varit på Landsmot och filmade lite så därför satt vi såklart bänkade framför tvn och kikade lite precis när hon...
Svar
11
· Visningar
1 610
Senast: Freyr
·
E
Islandshäst Är det någon här som har en brun islandshäst? Skulle gärna vilja se lite bilder på det, har inte sett någon annan brun än min egen och...
2 3
Svar
58
· Visningar
10 530
Senast: Sputnick
·
Islandshäst Någon härifrån som ska vara med?elr åka dit?. Jag ska vara med i T3,V2 och F2 ungdom, med Askja i V2 och T3 och Listi i F2. Mvh...
Svar
8
· Visningar
960
Senast: Yhlva
·
Islandshäst När ID kontrollerar och Chipmärker ni era Islandsföl?? Jag har anmält Glaesir till en fölmönstring i höst och undrar om det måste...
Svar
5
· Visningar
1 178
Senast: Lippy
·
I
Islandshäst Hej allihop.:) Jag har en 17 årig islandsvalack som inte kan tölta eller passa. (kan trav, galopp ,skritt) Nu försöker vi lära...
2
Svar
23
· Visningar
4 072
Senast: Friggan
·
Islandshäst Dags för en sån här tråd. Inte många dagar kvar nu. Vilka ska starta? Med vilken häst? I vilken klass osv osv. Såg att startlistorna...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
5 572
Senast: Linisen
·
S
Islandshäst jag hörde ett namn på en islandshäst som jag tyckte verkade intressant men jag hörde inte riktigt vad han sa att hon hette, men jag...
Svar
0
· Visningar
2 495
Senast: SupercriminalBunnyrabbit
·
F
Islandshäst Jag är fodervärd på en exemhäst, och kollade på hennes juver idag, och såg att hon har i princip hela juvret fullt av röda sår. Det...
Svar
14
· Visningar
3 208
Senast: LinnK
·
I
Islandshäst Försökt att hitta en tråd om detta men hittade inte svaret jag sökte. Undrar om man får ha lindor på tävling, (måste man ha lindor...
Svar
4
· Visningar
878
Senast: Freyr
·
Islandshäst Har ni et eget tävlingsträns till eran häst? Jag bestellte et träns på Agersta för några dager senn som jag tänkte jag skulle anvende...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
6 784
Senast: Echa
·
B
Islandshäst Hejsan alla medlemmar.:bump: jag skulle jätte gärna vilja få några tips på hur ja ska få bort en ovana som min 5.åriga islandsherre...
Svar
5
· Visningar
920
Senast: EvensPila
·
D
Islandshäst Vet att det funnits flera liknande trådar, kan dock inte hitta dem nu. Länka gärna dessa trådar om ni vill :bow: Jag är ägare till...
6 7 8
Svar
143
· Visningar
23 000
Senast: Hjartagna
·
P
Islandshäst Vad säger ni om att använda en islandshäst till i huvudsak klassisk dressyr (lätt A nivå) och komplettera med gångarterna?
2 3 4
Svar
65
· Visningar
7 209
Senast: Roheryn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar