Bedömma hingst

Sv: Bedömma hingst

Hej alla nyfikna!!
Det går jättebra med honom, han ska tillbaka till Magnus i början på februari! :bump:
Han fick en "omgång" av tandläkaren i oktober, efter det har han varit hur mjuk och fin som helst i munnen så jag svävar på små rosa moln :rofl:

Onekligen en vacker kille som jag själv gärna haft avkomma efter ;) Jag tycker du ska rida honom så mkt du kan själv först, gärna för instruktör o sedan lämna honom till någon "expert" på området för en månads träning el så för att höra vilket omdöme den personen ger honom. Även fast marknaden är "mättad" så måste man ju få leva sin dröm o det är inget som säger att inte den här killen har just "det" som behövs ;) Lycka till!

Hej!
Såg Dagur när han var till salu på Island Holakot. Han är jätte fin!!!=) Hoppas det går bra att träna honom=)

Han är verkligen OTROLIGT vacker!!!!:love: Finns ju inte ens ord xD Jag är speciellt svag för isabellfärgade.:angel: Tycker VERKLIGEN att du ska ge honom en chans som hingst. Fin exteriör med otrolig utstrålning:) Verkar ha fina gångarter, så har du ekonomin, GO FOR IT!!!!!:)

Jag skall ta nya bilder, ska hämta hem honom från Magnús på tisdag.
Vi ska visa honom wohoo..han åker tillbaka i april!!
:bump:

Riktigt fin e han :love: Så d blir visning va kul:) Ska du visa han något detta året eller du ska vänta till nästa år???? Lite nyfiken på hur tankarna går:)

Jaaa, vad kul att höra!

håll oss uppdaterade här!!!:D

Hej,

Blev nyfiken på hur det gått med din hingst? Blir det bedömning i vår?Han är vacker! (Och har min favoritfärg!)

// Malin

Det blir nog Strömsholm då...Vaggeryd ligger lite för nära inpå...blir det ingen på Maragretehof iår ???

WOW säger jag bara, Magnús har verkligen jobbat upp tölten på honom, vilken häst jag hämtade hem!! :bump:

Tog 2 nya bilder igår...

19192302.jpg

Om det inte funkar, länk: http://archive9.pixbox.se/arkivet/synligt_23/19190000-19199999/640x480/19192302.jpg?0

19192303.jpg

länk : http://archive9.pixbox.se/arkivet/synligt_23/19190000-19199999/640x480/19192303.jpg?0

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag hoppas kunna bolla lite tankar med andra hästkunniga här. Jag, min man, och vår 17-åriga dotter kommer inom kort att flytta till en...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
6 861
Senast: mamman
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Var så nära i tiden som för ett halvår sen typ bombsäker på att jag inte ville ha fler barn, av främst praktiska skäl. Har funderat...
2
Svar
20
· Visningar
3 498
Senast: miumiu
·
Hästvård Jag köpte mitt sto Barka för ungefär ett år sen. Då hade jag redan ridit henne under flera år och var väl bekant med att hon haft...
Svar
16
· Visningar
2 961
Hästvård Hejsan! Natten till igår fick min ena häst tas bort akut pga troligtvis akut tarmvred. Är i chock & kan inte sluta gråta. Det hela...
2
Svar
21
· Visningar
5 525

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Retrievertråden
  • Hjälp
  • Barmarksdrag/canicross

Hästrelaterat