Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

E
Islandshäst Hej, undrar hur man får tag i en hästägarförsäkran? Är lite ny med tävlandet. Hur gör man ? :O
Svar
4
· Visningar
1 803
Senast: Freyr
·
I
Islandshäst hur gick det? någon som har resultat?
Svar
4
· Visningar
940
Senast: barcardii
·
Islandshäst Någon som gått på skolan eller planerar att gå? Hur gick ni/ska ni gå till väga? Jag har funderat på att börja på Hólar när jag är...
2
Svar
22
· Visningar
3 606
Senast: Lilla_My
·
E
Islandshäst Vill någon hjälpa mig? Har betäckt mitt sto med Skorri fra Blunduósi :love: Mitt sto är: e: Geysir fra Gerdum, ff:Òfeigur fra...
Svar
14
· Visningar
1 403
Senast: emelina
·
O
Islandshäst Hej allihopa! Jag är helt ny på bukefalos, men har läst ganska mycket här ett tag, och tänkte att det kanske är värt ett försök att se...
Svar
2
· Visningar
1 296
Senast: onekligen
·
C
Islandshäst Eller hur jag nu ska skriva. Jag trivdes mkt att rida i Sleipnir sadeln bla, nu är det så att en sån inte ska sitta på en häst enligt...
2
Svar
20
· Visningar
2 321
Senast: LinnK
·
E
Islandshäst Mitt islandssto på 7 år har fått en ny liten ovana. Precis den dagen jag anmälde mig till vår första tävling, så skulle vi rida ut...
Svar
2
· Visningar
814
Senast: Freyr
·
A
Islandshäst Jag rider ett sto som är 5gångare. "Lång" i kroppen. Jag är ju inte jätteerfaren av islandshästar. Har ridit "island" i ca 1 år. Hon...
Svar
1
· Visningar
859
Senast: Brandybus
·
Islandshäst Mitt konto på WF avslutades för nån månad sen. Har idag tagit mig i kragen och tänkt göra ett nytt, men det är stört omöjligt...:mad...
2
Svar
21
· Visningar
2 150
Senast: Korven
·
Islandshäst Om man vill ta DNA på en (kanske) bilvande avelshingst, men inte hittar mamman til hingsten, vad gör man då? Går mammans pappa bra...
Svar
1
· Visningar
818
Senast: Hallau
·
E
Islandshäst Hej, undrar om det är någon som ska vara med på Firmakeppnin i tingsryd :D.. Ska ev delta med min unghäst ;) Har läst lite om tävlingen...
Svar
7
· Visningar
985
Senast: EvensPila
·
Islandshäst Vad han heter mer vet jag inte men han är svart vet jag. Svärmors sto är betäckt med honom och ev får jag köpa fölet sen (om vi har...
Svar
1
· Visningar
983
Senast: ang
·
M
Islandshäst Vad menas med det? Enligt World Fengur har min häst 107, säger de siffrorna något och varifrån kommer de?
Svar
1
· Visningar
903
·
J
Islandshäst Vad är skillnaden mellan en billig islandsstång och en dyr? Då menar jag en för typ 300 kr och de som kostar 1000 kr eller mer?
Svar
9
· Visningar
1 944
Senast: yew98fq
·
Islandshäst Har nån sett en ryttare på tävling med färgade boots på hästen? Ser detta löjligt ut eller fräckt? Jag har blivit så kär i cerise...
Svar
14
· Visningar
1 437
Senast: kvandi
·
C
Islandshäst Hej! Någon som använder detta flug/mygg/fästingmedel på sin häst? Vilken effekt har det på Din pålle? Någon som vet vart man kan...
2
Svar
33
· Visningar
8 537
A
Islandshäst Min valack blir så otroligt skrämd för "vanliga saker", t ex en gråsten eller en takplåt som ligger vid ett hus m.m. Vi tränar hela...
Svar
4
· Visningar
947
Senast: annakarolina
·
Islandshäst Hej, jag är medryttare på en islandshäst och i brist på tränare tänkte jag börja öva lite "islandsridning" med honom. Har tidigare ridit...
2
Svar
28
· Visningar
3 005
Senast: chrysler
·
Islandshäst Vad är det som krävs för att hästen ska få höga poäng för exteriören? Tex benkvaliten. Har sett många hästar som ligger på mellan...
Svar
10
· Visningar
3 104
·
B
Islandshäst Undrar om någon vet om man får lov att smycka ut sin häst på en firmakeppni? Med glitter, blommor tex? :)
Svar
2
· Visningar
919
Senast: Svalan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka