Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

P
Islandshäst Vad är det för regler angående sponsorschabrak vid tävling. Jag har länge funderat över det. Jag vet att man ska ha speciella mått...
Svar
3
· Visningar
1 048
Senast: Pyzen
·
L
Islandshäst Hej alla, hoppas någon kan hjälpa mig med några frågor jag har angående registrering! Det är såhär att vi har ett islandsfött sto som...
Svar
6
· Visningar
1 360
Senast: Pocahontas
·
C
Islandshäst I många annonser står det "ej nybörjarhäst", eller "kräver erfaren ryttare", om hästar som annars står, ska vara snälla & lätthanterade...
2 3
Svar
43
· Visningar
4 950
Senast: Ör_Hjalmur
·
G
Islandshäst Vill bara höra om det finns någon som ska åka till Jarnhesturs vårtävling?
Svar
13
· Visningar
1 138
Senast: Freyr
·
Islandshäst Då jag av någon anledning inte kan logga in på World Fengur :mad: så skulle jag behöva lite hjälp av någon vänlig..... Jag letar efter...
Svar
3
· Visningar
810
Senast: Freyr
·
I
Islandshäst Jag har sett i lite trådar att folk räknat ut på ett ungefär vad fölet kan få för färg. Så tänkte kolla om ni kunde hjälpa mig lite. :)...
Svar
1
· Visningar
885
Senast: fia0
·
M
Islandshäst Nån sån provat en sån sadel? Såg en på begagnat och funderar på om den är ansedd som bra eller inte, hoppas på tips eftersom jag är rätt...
Svar
6
· Visningar
2 100
Senast: Blossi
·
Islandshäst Jag köpte ett dräktigt sto för två månader sedan. Stoet är hälften islänning och hälften shettis. (Och jag har noll erfarenhet av...
2
Svar
20
· Visningar
3 506
Senast: TinyWiny
·
Islandshäst Oj alltså vilka funderinga som går i ens hjärna när man ser islandsryttare som sitter upp och bankar igång hästen i tölt med en gång och...
Svar
15
· Visningar
2 316
Senast: HlínLover
·
Islandshäst Någon som ska dit? Kolla eller tävla? :laugh:
Svar
8
· Visningar
902
Senast: -nonni
·
S
Islandshäst Var iväg och red igår igen, äntligen! (Fick ordning på att både lyckas få pållen dit jag ville och klara lättridningen samtidigt. För...
Svar
11
· Visningar
1 770
Senast: Mist
·
Islandshäst Jag har kärat ner mig i en av hästarna som står här. Den kommer ev. bli till salu efter sommaren och då vill jag vara beredd ;) Hästen...
Svar
1
· Visningar
870
Senast: Roheryn
·
Islandshäst Jag är verkligen urkass på att rida känner jag. Känns som jag ALDRIG kommer bli bra på det här. Har haft mycket funderingar nu när...
Svar
9
· Visningar
1 694
Senast: Die_Frau
·
S
Islandshäst Jag håller så smått på att rida in min treåring. Vi har tränat med träns i ett par månader. Problemet är att han lägger tungan över...
Svar
14
· Visningar
1 387
Senast: heidi maria
·
Islandshäst Min häst har fortfarande inte tappat all sin vinterpäls, utan har fortfarande ganska mycket kvar. Och den hon har sitter ganska...
Svar
11
· Visningar
1 679
Senast: LinnK
·
P
Islandshäst Blev tveksam eftersom jag aldrig tävlat islandstävling innan. Men vad är det man behöver för att vara med i en firmakeppni? Jag har ju...
Svar
5
· Visningar
1 082
Senast: Pyzen
·
Islandshäst Det här kanske är en liten känslig fråga men hoppas någon svarar ändå. Hur har ni finansierat era hästköp? Har ni sparat eller tagit...
2
Svar
21
· Visningar
2 014
Senast: ang
·
Islandshäst finns det någon här med islandshäst som ni brukar galoppera på stor/liten volt utan problem? 4 eller 5 gångare? hur har ni tränat detta?
2
Svar
28
· Visningar
3 430
Senast: Lilla_My
·
Islandshäst vilka bett får man använda i lätt klass??? är det bara vanligt tredelat??
Svar
8
· Visningar
983
Senast: Draumsyn
·
Islandshäst Hej! Jag är 19 år och ska ta studenten nu om några veckor. Jag har gått hotell och restaurang, och skulle vilja läsa vidare på högskola...
Svar
14
· Visningar
1 554
Senast: elfi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Stor enkel hundras med lagom driv
  • Valp 2025
  • Hjälp