Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

R
Islandshäst är det onormalt för en islandshäst att hoppa mer än 1 gång i veckan?
2
Svar
24
· Visningar
2 694
Senast: Ishest
·
Islandshäst Går rätt på sak; kommer min unghingst bli svår om jag inte hanterar honom? Han är ett år snart, och går i hingstflock. Innan han åkte...
Svar
19
· Visningar
1 746
Senast: Is
·
M
Islandshäst Hittade på nätet en begagnad Zaldi Espaniola, som jag tycker verkar vara bra och prisvärd. Men har ingen aning om de passar på en helt...
Svar
1
· Visningar
1 006
Senast: Is
·
J
Islandshäst Någon som vet om det är vanligt att hästar på Island får fång?
Svar
8
· Visningar
2 130
Senast: Boj
·
J
Islandshäst Någon som har någon av HorseHead modellerna de har på Hööks? Är kvaliteten bra? Provade två par i butiken i dag (helskodda +...
Svar
14
· Visningar
1 809
Senast: moldie
·
D
Islandshäst Min häst går fantastiskt bra på kandar. Även om jag till vardags nästan oavkortat rider med vanligt tränsbett, så blir samlingsgraden på...
Svar
5
· Visningar
899
Senast: Mist
·
R
Islandshäst og Hæringur frá Litla-Kambi. Noen av dere som kjenner til disse hingstene? All info ønskes:D
Svar
2
· Visningar
1 482
Senast: Runningwolf
·
L
Islandshäst Efter att ha gått utan skor i flera år har min 12 årige valack nu fått skor igen. Det har gått bra att rida alla fyra gångarterna utan...
Svar
1
· Visningar
891
Senast: Pocahontas
·
J
Islandshäst Skulle gärna vilja ha några tips om hur jag ska träna min häst att bli bättre på ökningar i tölten? :)
Svar
12
· Visningar
1 717
Senast: AmandaFjordell
·
L
Islandshäst islandshästen blir springig i traven när han jobbas på volt, hur ska man få honom att slappna av ordentligt? han är hur fin som helst i...
Svar
8
· Visningar
983
Senast: Gauti
·
I
Islandshäst Hej, jag ska börja tävla med min islänning fast bara på klubbtävlingar och jag undrar om man behöver ha: 1 grönt kort 2 hästlicens 3...
Svar
1
· Visningar
784
Senast: Freyr
·
S
Islandshäst Hejsan Tänker skaffa mitt första sto till avel. Vilka linjer skulle ni välja?
Svar
4
· Visningar
1 059
Senast: Mist
·
I
Islandshäst hejhej, jag rider en islandshäst som har en rygg som ser ut som en banan,den går neråt och det ser nästan ut som om han ska falla ihop...
Svar
13
· Visningar
1 555
Senast: Grana
·
J
Islandshäst Ja, som rubriken lyder. Och då menar jag mankhöjden. När kan man slutmäta en islandshäst alltså? :)
Svar
15
· Visningar
6 906
Senast: Gullfaxi
·
T
Islandshäst Tycker att nosgrimman klämmer på många islandshästar. Även om den inte sitter hårt åt så trycker den på näsborrarna. Hur påverkar det...
2
Svar
25
· Visningar
2 954
Senast: Roheryn
·
Islandshäst Hej Har nu bestämt mig för att köpa ny sadel eftersom min är så himla gammal. Jag har verkligen ingen aning om vad jag ska ha. Men...
Svar
8
· Visningar
1 169
S
Islandshäst När min häst blir lite för tjock så lägger sig allt kring magen/buken. Såvida hon inte blir jättetjock förstås. Nu är hon redan för...
Svar
15
· Visningar
1 639
Senast: kvandi
·
I
Islandshäst Jag undrar om det finns ngn sida där de olika tävlingsklasserna för islänningar finns beskrivna?
Svar
2
· Visningar
1 852
Senast: Freyr
·
Islandshäst Är jag helt knäpp som går o funderar över att köra rakapparaten över pålle nu i maj? Han har i alla år varit långsam med sin...
Svar
19
· Visningar
2 419
Senast: kvandi
·
Islandshäst Hoppas att det inte redan finns någon tråd om denna sadeln. Men jag skulle vilja veta mer om den, är det någon som har den sadeln? Den...
Svar
18
· Visningar
3 070
Senast: Vampyren1889
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Photoshop hjälp
  • Tips i London
  • Valet i USA

Hund, Katt, Andra Djur