Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Islandshäst det har exploderat med flug och eksemtäcken senaste året på marknaden. pyamas som man trär över huvudet har jag tröttnat på, dessutom...
Svar
9
· Visningar
1 634
Senast: Niela
·
F
Islandshäst Jag har en islandshäst som jag har satt igång efter 5 års konvalicens (jag är inget islandshästproffs) När jag rider ut vill han de...
Svar
4
· Visningar
1 079
Senast: kvandi
·
M
Islandshäst Hejsan! För några veckor sedan började jag rida en islandshäst ute i samma stall där jag hade min förra medryttarhäst. Hon är 17 år...
2
Svar
30
· Visningar
3 871
Senast: Maltise
·
E
Islandshäst Hej igen. Finns det någon mat som kan hjälpa mot exem?? Vissa sägar att det finns det och vissa säger att det inte finns så det kanske...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 331
Senast: Korven
·
R
Islandshäst Jag rider en islandshäst som har problem med tölten. Han är femgångare och blandar gärna in pass i tölten och är rätt framtung...
Svar
6
· Visningar
1 363
Senast: Korven
·
C
Islandshäst Om det inte är nog många ryttare till final men man ändå ordnar klass för den/ de få ryttare som vill rida den klassen. Hur blir det...
Svar
6
· Visningar
1 159
Senast: chrysler
·
Islandshäst Jahapp så var symptomen framme igen, Kaelas andra vår i Sverige och också andra vår med kliande,skorv och sår.:( Har rengjort henne...
3 4 5
Svar
95
· Visningar
7 924
Senast: isse
·
A
Islandshäst Hej! Jag har ett problem med min islandshäst. Hon är jättetrevlig och går i fin form med bra överlinje i alla gångarter utom i tölten...
2 3
Svar
41
· Visningar
6 237
Senast: Amanda
·
P
Islandshäst ... börjar och spricka lite granna. Jag rider regelbundet och sköter om honom och brukar tvätta/svampa på med vatten på hovarna. Jag...
Svar
12
· Visningar
1 573
Senast: Elisabeth Ebemark
·
Islandshäst Okej det är juh inte så att jag har någon hingst som ska kastreras här men är ändå nyfiken (lägger tråden här på island efter som det är...
Svar
13
· Visningar
3 993
Senast: Trollas
·
Islandshäst Jaha... Nu fick jag problem . Hade lämnat in min ena sadel för omstoppning . Det visade sig att sadelstopparen INTE kunde stoppa om...
Svar
7
· Visningar
2 085
Senast: Hambo
·
A
Islandshäst Hej! Jag är nyfiken på vilket kraftfoder ni ger till era islandshästar och varför ni valt just det kraftfodret.
6 7 8
Svar
153
· Visningar
20 602
Senast: Boj
·
L
Islandshäst Hej. Jag undrar över hur mycket en hästs värde sänks om hästen har eksem, samt dessutom en outredd hälta sedan två år. Hon kan endast...
Svar
14
· Visningar
1 867
Senast: Lena22
·
B
Islandshäst Har för ca 1,5 månad sedan börjat rida en härlig Islandshäst några dagar i veckan. Men hon är lite av problemhäst, för så fort man ska...
Svar
3
· Visningar
942
Senast: Draumsyn
·
D
Islandshäst Hej Jag undrar om någon kan hjälpa mig.. Min unghäst har nu fällt av sig mycket av sin vinterpäls och ser helt plötsligt inte så...
Svar
5
· Visningar
1 294
Senast: skuggi
·
S
Islandshäst Jag har spanat efter potentiella kavaljerer till mitt sto, men såg att en utav dessa hingstar har antikroppar mot EVA-virus. Har läst så...
Svar
2
· Visningar
1 086
Senast: Freyr
·
Islandshäst Jag funderar på att byta från Agria till Svelands Islandshästförsäkring. Någon som har erfarenhet av dom?
Svar
13
· Visningar
1 756
Senast: Freyr
·
Svar
1
· Visningar
931
Senast: Skolli
·
S
Islandshäst Måste skriva av mig! I lördags provred jag en häst åt en bekant som behöver hästar till sin verksamhet. Det var en 17-årig eksemvalack...
2 3
Svar
40
· Visningar
7 107
Senast: Limaha
·
E
Islandshäst Hjälp!! Mina två islänningar tycker om att (på sommaren) gnaga på varandras man, (OBS EJ eksem), och när hösten kommer liknar de mer en...
Svar
3
· Visningar
858
Senast: Carla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Svullen över ögonen
  • Utbilda själv