Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Islandshäst Jag vet att det börjar bli lite tjatigt med BLUP frågor men jag har fortfarande inte fått det klart för mig. Hur kan man räkna ut ett...
2
Svar
30
· Visningar
2 541
Senast: Mist
·
A
Islandshäst Hej! Jag ska tävla i mitten på april. I vanliga fall har jag kavaj och vita ridbyxor. Brukar man ha det i april, även fast det är kallt...
Svar
17
· Visningar
1 672
Senast: Roheryn
·
S
Islandshäst Idag var jag och kolla på en häst. I annonsen stog det jättebra saker och när jag ringde sa hon också jättebra saker.Så vi bestämde att...
Svar
5
· Visningar
1 355
Senast: Echa
·
Islandshäst Jag har ett 7årigt islandssto. Hon är inriden som 3½åring och har sedan dess haft 2föl som 5 och 6-åring. Snotra, som hon heter, har...
2
Svar
35
· Visningar
3 776
Senast: Satis
·
M
Islandshäst En islandshäst jag brukar rida har svårt för galopp, specielt inne på volten. Han kan ibland galoppera några steg på långsidorna, men...
Svar
4
· Visningar
1 117
Senast: metropxx
·
Islandshäst Ger ni vitlök till eksemhästarna? Frågade vetrinären igår han sa det ända som hjälper hästen är att använda täcke, möjligen skulle...
Svar
13
· Visningar
1 452
Senast: Svalan
·
Islandshäst Hej! Skulle någon kunna tala om för mig hur speedpass går till? Hittar inte riktigt vart jag ska leta på Sif´s hemsida. kram:bump:
2
Svar
23
· Visningar
3 821
Senast: Lokkur
·
Islandshäst Lägger tråden här eftersom min tjej är Island(skorsning) vet inte vad det är i henne mer men hon ser ut som en Islänning i kroppen...
Svar
7
· Visningar
2 531
Senast: Kiickan
·
Islandshäst Ska möjligen få ett femgångs-sto på foder i vår. Hon behöver gå ner 130 kg... :angel: Tips på hur jag ska över sommaren få henne i form...
Svar
6
· Visningar
1 767
Senast: Korven
·
Islandshäst Hjälp! Var på kliniken idag för att få stoets mage undersökt eftersom hon haft små kolik-känningar från och till under vintern. Hon...
Svar
14
· Visningar
1 338
Senast: drysno
·
Islandshäst Är det någon som endast kör sin islandshäst? En av mina är nu 5 år och inte påbörjat inridning. Och varför är att jag gått upp i vikt...
Svar
11
· Visningar
1 307
S
Islandshäst någon som kan ge tips? min mamma har en islandshäst på åtta år nyfylld=) världens snällaste mysigaste häst att pyssla med och nästan...
Svar
6
· Visningar
909
Senast: smillaa
·
Islandshäst Vet att det inte gjorde det tidigare, men en person jag pratade med härom dagen sa att SIF låg under ridsportförbundet sen några år...
Svar
8
· Visningar
1 161
Senast: Silkisif
·
Islandshäst Jag knåpar och knåpar på Tyttes foderstat. För ett tag sedan tyckte jag att han gått upp i hull och såg lite rundare ut, men så leker...
2
Svar
27
· Visningar
2 556
Senast: Freyja_bus
·
E
Islandshäst Min mamma har en häst som är väldigt knepig. Han är 14 nu och vi har haft honom i åtta år nånting. När vi fick honom så stack han ofta i...
Svar
12
· Visningar
1 284
Senast: IslandsMalin
·
Islandshäst Nu var det ju nagra ar sedan man forsokte starta det har initiativet, hur gick det egentligen? Var det nagon som anslot sitt...
Svar
1
· Visningar
738
Senast: Teilani
·
I
Islandshäst Hej, jag undrar vad man behöver ha för att tävla klubbtävling med islandshäst. t.ex måste man ha grönt kort då?:smirk:;):idea:
Svar
1
· Visningar
884
Senast: Freyr
·
J
Islandshäst Hej. Jag har ridit länge på "vanlig" häst och hyrde i våras min första isis. Jag har mest ridit ut i skogen med honom och arbetat en...
2 3
Svar
40
· Visningar
6 973
Senast: Echa
·
S
Islandshäst Jag behöver tips för att bygga muskler på bakdel,rygg och hals. Hästen i fråga är otroligt mjuk i hals, då hon rids mkt på böjda spår...
Svar
11
· Visningar
1 654
Senast: Tristezz
·
Islandshäst Funderar på att anmäla mig och min 5-åring till en lätt tölt-klass. Problemet är att hon inte travar.....ever....Inte i hagen, inte i...
Svar
19
· Visningar
1 988
Senast: Mist
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Tips i London
  • Vad gör vi? Del CCVIII
  • Valet i USA

Hund, Katt, Andra Djur