Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Islandshäst Jag har ju bara försökt raka Dorri en gång och då skakade han som ett löv. Men även om jag inte lyckas med honom har jag börjat tycka...
Svar
5
· Visningar
1 038
Senast: ang
·
F
Islandshäst Hejsan. Nu behöver jag verkligen hjälp....Mitt sto är 7 år inte så mycket riden, ganska het, hon fick sluta efter en kort säsong som...
Svar
12
· Visningar
2 049
Senast: cristobal
·
L
Islandshäst Drömhästen är funnen! Femårig islandsvalack med toppstam, topplynne och väldigt lovande. Vacker att se på med utstrålning för tio, och...
Svar
2
· Visningar
1 279
Senast: isse
·
Islandshäst Det är inte så ofta man ser en 10 i bedömningar tycker jag... Vilka (främst hingstar) har fått 10:or? (främst i Sverige...) Just nu står...
Svar
19
· Visningar
2 054
Islandshäst när tycker ni att man ska börja täcka sin import som kom i december... Jag tänker då vara en som "förebygger" fast vissa säger att det...
Svar
1
· Visningar
851
Senast: Korven
·
Islandshäst Hej! Behöver bara lite tips! Funderar på att köpa en häst från Island:banana:. Har sett video och den har Riktigt bra...
Svar
5
· Visningar
1 040
Senast: Sunnatunna
·
Islandshäst Jag rider en häst som är rädd för mycket vattenslangen, myggmedelsprayen m.m. Jag kan förstå att hon är rädd för stora bilar och...
Svar
5
· Visningar
1 006
Senast: Korven
·
H
Islandshäst Ni måste hjälpa mig! Jag är totalt förvirrad alltså. Är ju inte sådär jätteinsatt i allt med isistävlingar. I sommar tänkte däremot jag...
Svar
5
· Visningar
1 070
Senast: HanSomFlyger
·
Islandshäst Har nyligen köpt ett stoföl som jag först trodde var "bara" fux, men nu nær jag studerat henne nærmare börjar jag fundera pa vad hon...
Svar
9
· Visningar
1 208
S
Islandshäst Hejsan! Jag tycker att islandshästar är superfina, och de är faktiskt en av mina favoritraser. Men eftersom jag inte är ett dugg insatt...
Svar
13
· Visningar
1 404
Senast: Josephine
·
S
Islandshäst Jag har tappat minnet( :angel: ) och glömt var NM är nästa gång. Har du koll?
Svar
10
· Visningar
3 009
Senast: Freyr
·
Islandshäst Nu har dom kommit sofia skimmeln behöver lite extra mat och muskler. så vi ska ut och gå idag, maus rödblacken, tror jag ligger bra i...
Svar
12
· Visningar
1 314
Senast: cowgirl81
·
A
Islandshäst Hej! Finns det någon här som rider sin islandshäst med spanska/portugisiska sadlar? Om inte, varför rids inte islandshästar med dessa...
Svar
6
· Visningar
1 307
V
Islandshäst Är det speciellt bra? Har suttit och läst annonser på islandshästar på 5 åringar som haft 2 föl, tre åringar som är dräktiga och så...
Svar
14
· Visningar
1 388
Senast: Trolltyg
·
Islandshäst hallå har lite funderingingar.... *vilka färger får man lov att ha på en tävlingskavaj? * Vad för stövlar rekomenderar ni/har ni när...
2
Svar
30
· Visningar
3 202
Senast: Kiickan
·
S
Islandshäst Bara nyfiken på hur ni fodrar era hästar och hur ni delar upp det på dagen! Typ Morgon: Lunch: Kväll: =)
Svar
1
· Visningar
758
Senast: _moa_
·
Islandshäst Vad jar ni på er i stallet och när ni rider? in med bilder
Svar
9
· Visningar
1 190
Senast: HanSomFlyger
·
Islandshäst När släpper ni ut era isisar på bete? Förra året släppte jag ut hästarna i mitten av April eftersom jag har gott om hagar och det hade...
Svar
11
· Visningar
1 408
Senast: emci
·
E
Islandshäst Ja, som frågan ovan. När börjar ni behandla er eksemhäst med täcke etc?
Svar
8
· Visningar
1 051
Senast: Ryver
·
M
Islandshäst I stallet där jag står finns en islandshäst som enligt mig får på tok för lite grovfoder. Men eftersom jag inte är insatt i...
Svar
9
· Visningar
1 780
Senast: TinyWiny
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCVIII
  • Valet i USA
  • Tips i London

Hund, Katt, Andra Djur