Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

S
Islandshäst Hej! Jag undrar om ni har några speciella tips och trix för att sköta om manen och svansen på era hästar? Man vill ju gärna ha den där...
Svar
18
· Visningar
3 241
Senast: Ichigo
·
S
Islandshäst Hej! Jag undrar hur man gör för att det inte ska billdas ``stylltor´´ under hästens hovar? För en dag som denna (i alla fall i...
2
Svar
34
· Visningar
4 093
Senast: Ichigo
·
E
Islandshäst Hejsan! Jag skulle behöva lite råd och tips! Det är så att i sommar så ska ja kanske ta och rida en islänning som är en unghäst åt en...
Svar
2
· Visningar
1 957
Senast: Boj
·
Islandshäst Dom säger väl att 5 gångare ska ha lätt för att bli passaktiga i tölten och 4gångare travtaktig i tölten... Hur bra stämmer det här...
2
Svar
24
· Visningar
3 468
Senast: Gingella
·
Islandshäst Någon som provat det?? Börjar ju bli dags snart igen... ;) Har det kommit ut några nya täcken sen sista sommaren tro? Jag har haft...
2
Svar
20
· Visningar
3 413
Senast: Yeahnny
·
M
Islandshäst hej har fått hem ett sto på foder i vinter och undrar nu hur märker man att dom är i brunst? är de nu på våren de kommer? har inte...
Svar
4
· Visningar
1 309
Senast: mausi
·
D
Islandshäst Min syster har två islandshästar som är 8 och 9 år gamla. En av dem, Reitur, har väldigt speciell personlighet, han har dessutom bott...
Svar
3
· Visningar
1 208
Senast: icca78
·
L
Islandshäst Har en islandshäst som blir tunnare för varje månad. Har 8 kg stråfoder per dygn. 1kg kornkross, betfor. Ska nu lägga till Lucern...
Svar
2
· Visningar
1 189
Senast: medusa1
·
N
Islandshäst Finns fortfarande vm filmen 2007 tillgänglig för förhandstitt? tack på förhand :)
Svar
8
· Visningar
1 347
Senast: Mel
·
O
Islandshäst Jag är inte Islandsryttare men har sett hur ni ibland rider och har en eller flera handhästar. Jag brukar ta med mej min andra häst...
2
Svar
37
· Visningar
9 660
S
Islandshäst Jag är helt novis på Islandshästar. Tycker det är en väldigt trevlig ras och lagom höjd. Nu till min fråga: Jag funderar på att köpa...
Svar
7
· Visningar
1 226
Senast: Michis
·
N
Islandshäst Jag undrar lite om olika uppfödare i sverige, är det någon som köpt sin isis hos uppfödare (vilken uppfödare)? är det bättre eller...
2
Svar
39
· Visningar
3 815
Senast: Kiickan
·
N
Islandshäst Hejsan. Jag har precis gjort ett ridschema för min ena häst Jag skulle vilja veta om det är något ni tycker jag borde ändra på. Antal...
Svar
4
· Visningar
1 180
Senast: Norrberge
·
I
Islandshäst hej jag har nyligen köpt ett sto,far till henne är huginn fra asgård och undra litte mer om han ,och om det är någon som har kort på...
Svar
1
· Visningar
758
Senast: Joka
·
E
Islandshäst Hej. JAg skulle behöva träna min hästs rygg och rumpa. Vad ska man göra för att träna dom sakerna??:bump:
Svar
1
· Visningar
751
Senast: Gauti
·
V
Islandshäst Hej! Vi funderar på att köpa en islänning för att vi vill ha en inte så stor viktbärande häst i ponnyformat. Vi tycker att hästarna...
2
Svar
23
· Visningar
2 439
Senast: Boden
·
Islandshäst fick hem min fina dam i december..:bump: undrar nu om man ska förebygga med eksemtäcke nu till sommaren??!! vad tycker ni??:confused:
2
Svar
21
· Visningar
2 633
Senast: skuggi
·
S
Islandshäst Jag vill knyta an lite till min gamla tråd om skänkelläget i denna fråga/ diskussion. Jag funderar nämligen på det här med formen! Jag...
Svar
6
· Visningar
1 394
Senast: Echa
·
Islandshäst okej nu skapar jag en tråd om foder till just islandshäst, islandshästar i alla åldrar, vill veta vad just DU ger din/dina hästar...
12 13 14
Svar
262
· Visningar
22 358
Senast: em76
·
Islandshäst .. hur skulle det se ut på en bedömning? Någon som har en bild på en häst i tölt som fått 7 för sin tölt. (Inte tävling) Eller en bild...
Svar
10
· Visningar
1 355
Senast: ang
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka