Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Islandshäst Jag får snart hem 2 st islandshästar den ena är runt 17 den andra runt 20. Den ena har stått i ett halvår på grund av föl och den andra...
Svar
14
· Visningar
1 541
Senast: cowgirl81
·
L
Islandshäst När man importerar en häst ifrån island, betalar man moms på hästens pris både i Sverige och på Island:confused:
Svar
15
· Visningar
2 276
Senast: foldar
·
Islandshäst Vilka schabrak har ni till era isisar? Jag har svårt att hitta några som ligger bra tycker jag... :mad:
2
Svar
22
· Visningar
2 371
Senast: Pyzen
·
R
Islandshäst Islandshästen som jag rider är snart 9 år men han tar inte tölten, jag har tränat länge nu och har insett att det inte leder...
2
Svar
30
· Visningar
4 000
Senast: SupercriminalBunnyrabbit
·
Islandshäst Det är ju rätt vanligt att vi islänningsgalningar samlar på oss ett par stycken -de är ju så underbara. Men när blir det egentligen för...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 997
Senast: Satsumas
·
Islandshäst Nagon som har nagon asikt om Reynir Aðalsteinssons eget framtagna bett? Tycker det paminner en del om pessoa som man hört en del daligt...
Svar
11
· Visningar
1 765
Senast: Roheryn
·
C
Islandshäst Hej! Jag har förstått att man bör se till att "eksemhästar", hålls fina i magen... Själv ger jag linfröolja ½ dl per dag året runt...
2
Svar
23
· Visningar
3 298
Senast: Gullan86
·
J
Islandshäst våran dotter har blivitt erbjuden en islands häst som är 24år snäll och fin o rida ,hon får den gratis om hon vill ha han,det är min...
Svar
16
· Visningar
1 673
Senast: Nixehen
·
Islandshäst Lite uppdatering från domarseminariet. Ett nytt FIPO kommer att finnas på engelska fr.o.m. 1/4. På svenska finns det så fort...
2
Svar
29
· Visningar
3 445
Senast: Freyr
·
L
Islandshäst Hej! Vårt femgångssto har alltid valt tölt och pass själv, men nu börjar traven komma efterhand:banana: Markarbetar henne mycket och...
Svar
12
· Visningar
1 472
Senast: Stjarni
·
Islandshäst Hästen har fått päls "avskaft" främst på ansiktet men också i en sträg längs mankammen, under manen. Hon kliar sig också mycket! Kan det...
Svar
7
· Visningar
3 006
Senast: Lilla Prinsen
·
P
Islandshäst Hej! Jag behöver hjälp med några saker som jag hoppas på att ni kan hjälpa mig med :) (har idetorka!) Jag ska tävla om ett tag och...
Svar
2
· Visningar
2 316
Senast: Pluppen
·
V
Islandshäst hejhej.. är det någon som vet vart reglerna för lag-SM finns?
2 3
Svar
41
· Visningar
3 031
Senast: Karin87
·
Islandshäst Extriören på föl Ni som är duktiga på islandshästar här inne, vad tycker ni om extriören på detta föl och hur tror ni att hon kommer...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
6 940
Islandshäst Nu börjar jag undra om det är något fel i huvudet på folk som har islandshästar:mad: Har alla gått på myten om att islänningar inte...
2
Svar
30
· Visningar
3 589
Senast: CarinaMargret
·
B
Islandshäst Jag tänker köpa ny häst. Det är en 4-åring som är född för tidigt och som mådde dåligt i början av sitt liv. När kompisen föddes 1 månad...
Svar
5
· Visningar
1 200
Senast: Båbbe
·
Islandshäst Hur mycket kostar en spattröntgen ungefär? Finns det några krav hos försäkringsbolag på att hästen ska vara spattröntgad? Jag ska ev...
Svar
9
· Visningar
2 595
Senast: foldar
·
N
Islandshäst Finns det någon hygglig själ som kan lotsa mig, gärna länka mig, direkt till tävlingsresultaten VM i Holland 2007? Begriper inte att jag...
Svar
3
· Visningar
1 030
Senast: Blossi
·
G
  • Låst
Islandshäst Jag letar mer och mer desperat efter en kort islandshästsadel. Har provat wintec, ástund, hrafn, och många fler men allt är för långt...
2 3
Svar
52
· Visningar
12 777
Senast: chrysler
·
H
Islandshäst Vilket sittben skall man sitta på i traven? Skall man stå upp när hästen skjuter fram inner bog eller sitta ner? MVh/ en som funderar...
Svar
4
· Visningar
1 296
Senast: Freyr
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka