Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

S
Islandshäst Jag har nyss importerat ett dräktigt sto, hon landade igår.... Som alla importer brukar vara så är hon ganska smal och eftersom hon är...
Svar
4
· Visningar
813
Senast: Sassa
·
Islandshäst Någon som vet vem hingsten Glæsir frá Blönduósi är? :) Bedömning? Bilder? Någon info? Försöker googla men hittar ingen info... Har inte...
Svar
2
· Visningar
1 153
Senast: Amore
·
Islandshäst Ska tävla den 21/3 och behöver bra övningar till ridpass! Det ska innehålla både lösgörning, tempoväxlingar och töltträning! :D
Svar
13
· Visningar
9 532
Senast: Echa
·
Islandshäst Jag har 2 frågor om tävling...och eftersom det börjar närma sig tävlingssässong kanske fler har frågor som rör tävling? Då kan ni...
2
Svar
34
· Visningar
2 317
·
Y
Islandshäst Hej Skulle vilja ha hjälp med vad det finns för silversvarta hingstar? Någon som har erfarenhet av någon av dem vad är bra kanske...
2
Svar
35
· Visningar
10 181
Senast: LinnK
·
S
Islandshäst Nu hoppas jag att jag la den här tråden rätt. Men den handlar ju om ridning och träning så... Jag har min häst i ett område med...
Svar
19
· Visningar
2 442
Senast: Skuggabaldur
·
Islandshäst Har hört att man måste tävla på en bana med godkända mått för att få tillgodoräkna sig kvalpoängen till a-klass? Finns ju en hel del...
Svar
3
· Visningar
965
Senast: yew98fq
·
Islandshäst Vattar går nu med 9 unghingstar och 1 valack på lösdrift i en jätte stor skogshage. Allt är verkligen kanon... förutom... Han blir...
2
Svar
31
· Visningar
2 734
Senast: Linisen
·
A
  • Låst
Islandshäst Hej! Jag vill veta vilken syntetsadel ni har eller tycker bäst om. Vilka för-nackdelar ni märkt av syntetsadlarna. Jag funderar på...
2
Svar
37
· Visningar
4 225
Senast: Boj
·
  • Låst
Islandshäst Jag är nu på sadeljakt och skall ha en sadel som passar bra på min valack som är ca 1,45 hög, kraftig och med rätt lång rygg (145 i...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
5 852
·
D
  • Låst
Islandshäst Lade en tråd här då jag vill få svar av de med islänningar. Fick samma svar av en återförsäljare som jag såg någon annan fått att de...
Svar
6
· Visningar
868
·
  • Låst
Islandshäst Någon som har en sådan?? Vill veta allt... Den verkar vara lösningen för alla oss som har sadelproblem.. Finns på...
2 3
Svar
45
· Visningar
5 835
·
  • Låst
Islandshäst provade en garri sadel på min nya häst i går. den är nästan identisk med topreiter Jr. vet någon om det går att få tag på en likanade...
Svar
2
· Visningar
1 474
·
M
  • Låst
Islandshäst Hej! Jag undrar om det är någon som har en pioneer sadel. Isf, hur trivs ni med den, hur är kvaliten, ha ni några bilder?
Svar
18
· Visningar
1 604
·
  • Låst
Islandshäst vad tycker ni om den? passar den på hästar med rak rygg? Den är iaf lagom lång och kanalen är bred o fin under. Jag tycker den...
2
Svar
27
· Visningar
13 617
·
K
  • Låst
Islandshäst Hur får man detta att funka? jag vill gärna få ett svar
Svar
4
· Visningar
4 235
·
A
Islandshäst Jag förstår inte hur man kan sälja sin exemhäst och ha mage att sätta pris som på en frisk, icke defekt häst? Har sett flera annonser...
Svar
5
· Visningar
965
Senast: Lilla_My
·
K
Islandshäst som rubriken, min häst har jätte svårt att galoppera på volt. har haft han i mer än två år och ibland kan jag galoppera bara nått varv...
2
Svar
32
· Visningar
4 760
·
Islandshäst Varför ska man inte klippa hästarna för sent? Jag har bara hört att dem kan få räder i sommarpälsen, medans andra säger att det är en...
Svar
14
· Visningar
1 290
·
Islandshäst ni som brukar vara här på Buke vet nog vid det här laget att jag har skaffat en 7 årig islänning utan stamtavla och som inte var riden...
2
Svar
23
· Visningar
2 661
Senast: chrysler
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar