Exteriör (samlingstråd)

Exteriörtråd

Jag skulle (som många andra här inne) vilja ha era åsikter om mitt stos exteriör.

Hon är född -98.

e: Njall från Fors
ee: Mökkur fra Varmaleak

Tyvärr har jag ingen bra bild från iår.

Här är en bild när hon är 3 år.
perla2.jpg

En bild när hon var 4 år.
perla3.jpg

Och en bild från förra sommaren.
perlaochjag3.jpg

Sv: Extriören på föl

Hittade den här gamla tråden och såg att vi skulle ju följa upp hur våra bäbisar ändrade. Här är Villimey igen, ganska precis 1 år gammal (precis i början på betet). Hon är lite tunn på bilderna, men efter ngr veckor på betet ordnade det till sig och nu är hon rund och go. Kanske svårt att bedöma en 1-åring men jag tycker att hon är hyfstat bra i kroppen här (förutom att hon är tunn). Bilderna är ganska värdelösa, men det är svårt att ta med 20 nyfikna unghästar runt sig (ska försöka ta bättre bilder när jag hälsar på henne nästa gång). Så ge kritik/beröm på henne nu och så hoppas jag att fler hänger på.

http://medlem.spray.se/turboflingis/hpbimg/Bild 030.JPG

http://medlem.spray.se/turboflingis/hpbimg/Bild 025.JPG

http://medlem.spray.se/turboflingis/hpbimg/finavillimey.JPG (en bra extriörbid, 4 mån)

Senast ändrad:
Sv: Exteriör (samlingstråd)

*knapplån*

skulle vilja veta vad ni tycker om våra lilla "lillan" Litla-min från björklunda e; glokollur fra thvera u; grasida fra kotströnd

hon blir inte så stor... tyvärr men sånt är livet.. hon är född brun...

3 år på kortet

en vecka på kortet

Sv: Extriören på föl

Är inte bra på att bedömma, men en sån himmla gullig man fölisen hade :love:

Sv: ny extriör..

Kanske för att folk är lite trötta på exteriörtrådar vid det här laget...

Som jag har förstått ska de här trådarna vara på en helt annan sida, Gnägg el något.

Balderum skrev:
Som jag har förstått ska de här trådarna vara på en helt annan sida, Gnägg el något.

Det tycker jag också men eftersom det redan ligger en tråd om ämnet här så kan kanske lika gärna fortsätta i den? Men vi kan ju be moderatorn flytta den till gnägg kanske?

Att jag "öppnade" tråden igen beror på att vi för 1 år sen bestämde att vi skulle följa upp hur våra fölisar utvecklades. Men är det ingen som vill det så kan vi skipppa den här tråden.

Din tjej är fortfarande lite "dragsterbyggd", ryggen är lite vass och lutar framåt.

Du får nog en femgångare med drag i ska du se :D

Skulla - jag kan inte se dina bilder :cry:

Silverkedjan skrev:
Din tjej är fortfarande lite "dragsterbyggd", ryggen är lite vass och lutar framåt.

Du får nog en femgångare med drag i ska du se :D

Skulla - jag kan inte se dina bilder :cry:
inte de nya heller?

Liknande trådar

Hästvård Hej! Mitt vuxna islandshäst sto på 12 år har för några månader sedan påvisat ”svaga” bakknän och ”problem” med patellan. Vi har...
Svar
9
· Visningar
719
Senast: tara
·
Avel Håller på och avvänjer mitt föl och funderar på hur länge vi ska "hålla på". Fölet är 11 månader och går i flock med fyra andra...
Svar
5
· Visningar
1 032
Senast: Ketrawzc
·
Anläggning Behöver hjälp att förstå hur detta ”omöjliga” kan ske! Min häst står i en utebox. Det är totalt två uteboxar som hör till stallet, så...
2
Svar
32
· Visningar
2 486
Senast: Emma-pemma
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 208
Senast: Bison
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka