Y
Yoshi
Sv: Rida med en "handhäst"
Haaa arbetsklädd det var det bästa någon har sagt på länge fick mig ett gott skratt
När han nafsad den andra häste behöde jag bara titta på honom så förstod han att det var fel. Det känns som om det är så som du beskriver.
Tack för svaret
Han tror inte att han jobbar fullt ut eftersom han inte är "arbetsklädd" och du inte helt rår på honom. Alltså passar han på att ge polarn betalt för gammal ost när polarn är upptagen och "handikappad" av träns och ryttare.
Det är ett slags rangstrid om tätpositionen, inte bara vem som är först utan lite vanligt rangtjafs om vem som är BÄST.
Sånt där vänjer sig handhästar snabbt av med om de får gå ett pass bredvid min Svarten eftersom de då tämligen snabbt förstår att de blir av med mulen om de försöker något dylikt
Annars om du inte har en ridhäst som snabbt sätter på plats så får du vara blixtsnabb med spöet.
Även handhästen måste vara inställd på "arbetsläge". Och DU ska vara högst i rang
Haaa arbetsklädd det var det bästa någon har sagt på länge fick mig ett gott skratt
När han nafsad den andra häste behöde jag bara titta på honom så förstod han att det var fel. Det känns som om det är så som du beskriver.
Tack för svaret