Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

C
Islandshäst Haloj! Vad har ni för erfarenheter av Eggermanns "islandsfoder" Derma Vital Cubes??? Ska ev. ge av detta till min islandshäst med...
Svar
9
· Visningar
1 485
Senast: Thora
·
Islandshäst Jag skulle uppskatta om någon ville lägga ut bilder på era Flipi från Österåker avkommor.
Svar
2
· Visningar
1 054
Senast: 04400220
·
Islandshäst Hej. Jag har ingen Islänning själv men är mycket intresserad av både rasens historia och Islänningen av idag. I går var jag och...
3 4 5
Svar
92
· Visningar
8 611
Senast: Salka9
·
D
Islandshäst Vi har släppt våra hästar nu. Har en enormt stor hage där gräset inte har kommit upp alls mycket. Hästarna rör sig mycket och över stora...
Svar
4
· Visningar
941
Senast: Doriskis
·
L
Islandshäst Så börjar sommarens plågor försvinna och vi exemhästägare gläder oss över att kunna plocka av exemtäcken! Om pållen kliat av man och...
2
Svar
29
· Visningar
3 519
Senast: Nicke
·
M
Islandshäst Jag är ny inom islandshästvärden , så jag undrar , vad räknas som normal stor islandshäst och vad går gränsen för att en islandshäst...
2
Svar
24
· Visningar
2 689
Senast: Kiickan
·
P
Islandshäst Hejsan ! Skulle ngn vilja vara vänlig och berätta förklara hur det är att ha islandshäst ? berätta lite om dom os.v. Och vad man akn...
Svar
2
· Visningar
1 081
Senast: __Prenses
·
C
Islandshäst Om ca 15 veckor kommer jag att få ett femgångs-sto . Hon behöver gå ner i vikt och träna upp musklerna ... Har ni nått tips på hur jag...
Svar
4
· Visningar
899
Senast: Cleira
·
  • Låst
Islandshäst Efter en värld i centrum av islandshästar kan jag inte sluta fundera över vad det är som gör att de klassas "som så förbannat...
Svar
3
· Visningar
1 328
Senast: Boj
·
P
Islandshäst Hejsan! Min systers islandshäst har ett problem. Hans hovar är så tunna, så när han ska skos spricker det och så. Nu har han skor...
2
Svar
24
· Visningar
3 551
Senast: Gauti
·
Islandshäst Vad finns det för hingstar i Sverige som inte kan ge fuxar överhuvudtaget? Vet att Kjarni var en sån, men han betäcker väl inte...
3 4 5
Svar
90
· Visningar
12 681
N
Islandshäst Jag har ett jätteproblem med att hitta en sadel till min häst. Hon har musklat om sig rejält och fått en del muskler vid ryggen...
2
Svar
27
· Visningar
2 642
Senast: Gullan86
·
M
Islandshäst En "kompis" sa till mig att 50% av alla islandshästar har spatt :confused: Kan det verkligen stämma? Anledning till att hon sa det...
Svar
18
· Visningar
1 648
Senast: Gullan86
·
Islandshäst på en gård vi kanske ska flytta till så finns det 7 isisar och vi har en så då blir det 8 . jag vill gärna låna en storhäst, halvblod...
Svar
8
· Visningar
976
Senast: Rolle
·
C
Islandshäst Hur 17 gör man när man ska anmäla sig till klasser på tävling som inte finns på blanketterna?:confused: Blir galen!!
2
Svar
21
· Visningar
1 769
Senast: chrysler
·
S
Islandshäst Mitt I PÄlsfÄllningen Tappar Min IslÄnning Man I Massor, Det Bara Lossnar, Är Det Normalt? Han Är 8 År FÅr B-vitamin - Saknas NÅgot...
Svar
9
· Visningar
1 508
Senast: HlínLover
·
A
Islandshäst Jag har en isis valack på 10 ½ år. Och han är rädd för lastbilar. Vet inte om något hänt honom innan då jag nyligen köpt honom. Men jag...
Svar
3
· Visningar
918
Senast: Skolli
·
Islandshäst Fick med 2 sadlar till hästarna, den ena ser ju ok ut. Lädersadeln till sofia (skimmeln) kanske är lite för lång. Syntetsadeln till Maus...
2
Svar
30
· Visningar
2 505
Senast: cowgirl81
·
Islandshäst Jag har upplevt min häst som något stel sista tiden. I går när vi töltade, avslappnat och i bra form, så kändes det plötsligt som att...
Svar
6
· Visningar
1 309
Senast: Hambo
·
Islandshäst För några dagar sedan var Kjarni jätte flåsig efter en normal ridtur, han flåsade så mycket att jag fick skritta av honom i 20 minuter...
Svar
8
· Visningar
2 262
Senast: Ruski
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Hur får man barn att leka hemma?
  • Vad gör vi? Del CCVIII
  • Tips i London

Hund, Katt, Andra Djur