Tävlingsanmälan!Viktigt!

Sv: Tävlingsanmälan!Viktigt!

Jag lånar din tråd lite då jag har en annan fråga. Jag ska anmäla mig till en regional tävling, men en klass blir en lättklass. Den finns inte under regional utan under övriga tävlingar. Gör jag så att jag kryssar T2 c-klass under regional och V5 under övriga tävlingar, eller ska jag kryssa i T2 oxå under övriga tävlingar och hoppas på att dom sätter mig i c-klass.

Sv: Tävlingsanmälan!Viktigt!

De kan inte sätta dig i annan klass än c klass då det krävs att man skriver kvalpoäng om man nått b eller a klass.
Men ring eller maila tävlingsansvarige(borde väl vara M i detta fall) & fråga om det gick bra att fylla i andra fälten.
Spontant sett tycker jag inte det borde vara några problem om de inte är väldigt hårda.

Blev sånt tjorv igår med alla anmälningar så jag upptäckte att jag inte heller skrivit under på regionala sidan till en regional tävling & dessutom vet ajg inte ens om jag skrev klubbens namn eller datum då jag skickat till flera & fgjort om blanketterna flera ggr, jag skrev att de skulle maila om min anmälan inte gills:o

Liknande trådar

Gnägg Hjälp! Jag och min tränare planerar att ta med hästen till Tyskland för en veckas träning och har börjat nysta i vad vi behöver göra för...
Svar
16
· Visningar
1 063
Senast: Piaff
·
Ekonomi & Juridik Jag vet inte om jag ska posta detta under "Vård" eller "Ekonomi och Juridik", men nu blev det det senare. Vi har en ponny sedan 3 år...
Svar
14
· Visningar
1 481
Senast: Grazing
·
Gnägg Verkar inte hitta någon GHS-tråd för i år, och jag hoppas att jag lägger den rätt! Nu är det inte många dagar kvar. Jag själv, precis...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 741
Senast: mars
·
Juridik & Ekonomi När man köper hus, nej jag ska inte flytta, hur gör man med besiktningen? Vid köp av häst är det ju viktigt att köparen gör sin egen...
Svar
17
· Visningar
964
Senast: Shaggy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hjälp
  • Misstänkt rävskabb
  • Uppdateringstråd 30