Händer nästan varje gång jag kollar världscupen att jag förvånas över att vissa ryttare får rida på den här nivån. Likaså känner jag idag.
Ja alltför många skulle sänka nivån
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Händer nästan varje gång jag kollar världscupen att jag förvånas över att vissa ryttare får rida på den här nivån. Likaså känner jag idag.
Jag brukar ta en skärmdump på biljetten för att slippa detta.Hade en bra dag på GHS kul heldag med många olika delar och härlig avslutning med Gothenburg trophy. Hade vid några tillfällen när jag var på mässan svårt att komma in på Ticketmaster för att visa biljetten igen när jag skulle in på Scandinavium. Fick felmeddelande att de hade problem med sina servrar. Lite stressande.
Hur tycker ni att det fungerade med väskförbud och den lite ökade säkerheten så här i efterhand?
Hur tycker ni att det fungerade med väskförbud och den lite ökade säkerheten så här i efterhand?
Precis som min åsikt innan, alltså fullkomligt meningslöst. Jag löste det med byxor med dubbla benfickor och ransonerad "packning".
Visitationerna kunde de struntat i = minskat köerna. Inte ett dugg ökad säkerhet.
Jag visiterades inte någon dag de måste haft det enbart vissa tider då. Eller så ser jag helt oskyldig ut kanske
För vår del var skillnaden om vi gick via mässan eller huvudingången samt beroende på tidpunkt. Huvudingången på morgonen "visiterades" alla.
Med huvudingången menar du ingången utifrån direkt in till Scandinavium? Jag gick via.mässan varje gång där var det inga visiteringar av någon vad jag kunde se.
Med tanke på hur mycket man kunde ha plockat med sig in var det fullständigt meningslöst med ett väskförbud. Kunde lätt ha haft en väska med mig under kappan. Nu tog jag bara en ihopvikt påse. Ingen visitering alls när man kom in från parkeringshuset och genom den entrén in till mässan.
Min pappa berättade att när de var på junior VM i hockey i januari så visiterades alla. Det får mig att tänka att påståendet att polisen använde säkerhetsläget för att få igenom väskförbud för hockey- och fotboll pga huliganer kanske var grundat i sanning.
Förutom att huliganer fortfarande får med sig bengaler och annat ...
Jag hoppas att det inte är väskförbud nästa år, tyckte det var jobbigt att bära allt i fickor och händer.Hur tycker ni att det fungerade med väskförbud och den lite ökade säkerheten så här i efterhand?
Jag förstår inte poängen. Och ser vi till samhället i stort så sätter det mer käppar i hjulen än det löser. Det är ju inte så att vi hästtjejer är direkt kända för att vara våldsamma heller.Hur tycker ni att det fungerade med väskförbud och den lite ökade säkerheten så här i efterhand?