Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Islandshäst Nu har vi bestämmt oss, eller bestämmt om oss! Vi skulle betäcka med N frá N i år, men igår ringde mamma mig och sa; M-Nej, det går...
Svar
3
· Visningar
1 159
Senast: -nonni
·
Islandshäst Meningen med den här tåden är: *Att sprina kunskap om tex. NH och AR. *Uppdatera hur ni lägger upp tränings passen *Hur man börjar...
Svar
16
· Visningar
1 296
Senast: gaski
·
K
Islandshäst Vi hade precis en tråd om namnbetydelser. Men att spekulera i är huruvida namnen lyckas BESKRIVA sin bärare tycker jag är jätteroligt...
2
Svar
33
· Visningar
3 102
Senast: em76
·
V
Islandshäst Hej på er! Jag har börjat att rida en islandhäst som har mkt lätt för alla gångarter förutom traven. Hon kan trava rent , det ser man...
Svar
1
· Visningar
651
Senast: Michis
·
I
Islandshäst Har idag tittat på en 13-årig valack som vi blev väldigt förtjusta i. Han har bra tölt (har fått runt 6 poäng), bra skritt (8) och bra...
Svar
14
· Visningar
2 588
Senast: Dressyr biten
·
Islandshäst sökte på det och fann ingenting :eek: blev lite häpen där. När snön har lagt sig så ska jag ta emot yttligare en unghäst (islandshäst...
Svar
13
· Visningar
1 995
Senast: Wippos
·
I
Islandshäst Har lite funderingar kring köp och val av häst. Jag har ridit islandshästar en kort period, men har ridvana sedan ungdomen. Maken är...
Svar
4
· Visningar
1 030
Senast: moli
·
Islandshäst Var kan felet sitta, när det gäller en häst som slår med huvudet upp och ner i perioder? Hästen är kollad av ET och har fått tänderna...
Svar
17
· Visningar
2 851
Senast: Gauti
·
A
Islandshäst Jag har varit inne på Bukefalos i många år och läst alla era trådar och haft stor nytta och nöje av detta, jag har haft islandshästar i...
Svar
12
· Visningar
1 040
Senast: Silkisif
·
L
Islandshäst Hej :) är det någon som vet vilka tider sm-uttagningarna är i Ragvaldsträsk i helgen (24-25maj)? /Sara
Svar
6
· Visningar
971
Senast: Freyr
·
M
  • Låst
Islandshäst hej skrev detta igår men ve inte vart de hamna... hittar inte igen det.. i alla fall har jag 3 hästar varav 2 är väldigt bukiga...
Svar
2
· Visningar
803
Senast: Milschen
·
V
Islandshäst Läste lite snabbt igenom ett mötesprotkoll (eller vad det var) på SIF:s hemsida om att man nu ska tillåta fler typer av bett vid tävling...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
7 284
Senast: Vaniljvisp
·
C
Islandshäst Mitt sto har stått här hos mig i en vecka nu.Men så fort jag rider ut blir hon stressad (vilket inte är så konstigt).Hon börjar skygga...
Svar
7
· Visningar
1 559
Senast: Fenja
·
N
Islandshäst Vilken är eran absoluta favorit hingst? och varför?:p
3 4 5
Svar
89
· Visningar
12 045
Senast: Josephine
·
N
Islandshäst Min häst, sto på 17 år har utvecklats något enorm under det år jag har ägt henne. Hennes fyrtaktiga trav med tickande, korta steg har...
Svar
8
· Visningar
1 088
Senast: Mel
·
C
Islandshäst Vet att frågan varit uppe fast i en annan tråd så det var lite ot. Så, hur många tävlingar åker ni på varje år & var tycker ni gränsen...
Svar
19
· Visningar
1 852
Senast: Draumsyn
·
Islandshäst ..vilken föredrar ni? Jag kan tycka att vitt på vitt blir lite tråkigt, men ni får gärna motbevis mig :D Släng in lite bilder om ni...
Svar
9
· Visningar
1 450
Islandshäst Har nyss hört sägas att man INTE får tävla med skor som har fyra broddhål.... Läser svenska tillägget på SIF:s hemsida men hittar bara...
Svar
16
· Visningar
1 838
Senast: vdb
·
G
Islandshäst Nu är det så att jag ska förmodligen få hem en ny häst ganska snart då min förra häst gick bort väldigt hastigt och jag känner att jag...
Svar
13
· Visningar
1 316
Senast: Globlesa
·
Islandshäst hörde nåt om att man kan på sommaren när grusvägarna torkar och blir väldigt hårda som asfalt, "kleta" i som en slags plast massa i...
Svar
1
· Visningar
952
Senast: ang
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Stor enkel hundras med lagom driv
  • Valp 2025
  • Hjälp