Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

H
Islandshäst Tjohooo! I fredags gjorde Gymir sin tävlingsdebut :)! Det var dock bara en firmakeppni på Brösarpsgården (där han dessutom står :p) men...
Svar
9
· Visningar
1 127
Senast: Svalan
·
E
Islandshäst jag har en foderhäst på 10 år han har börjat o inte lyssna på bettet. jag kan inte rida ut med nån då det inte går att stanna honom om...
Svar
7
· Visningar
1 090
Senast: Draumsyn
·
Islandshäst Hej Islandsvänner! Har en fråga som jag tror att ni kan ge svar på: Varför kallas det flygande pass? Är det samma gångart som...
Svar
2
· Visningar
1 004
Senast: Berin
·
L
Islandshäst Någon som provat preparatet som heter "KillItch" (eller kanske "Kill Itch"?) på sin exemhäst? Våran veterinär säljer det och menar att...
Svar
1
· Visningar
1 933
Senast: EvensPila
·
Islandshäst Hej, jag undrar om det är några som ska till VSM 2008 i Göteborg (Sävebanan) ? :laugh: Mvh/ Jeanette
Svar
10
· Visningar
1 231
Senast: nett
·
Islandshäst det verkar som att det inte är nånting man pratar om så därför tänker jag fråga:p vad Kostar det egentligen att träna hingsten/stoet...
2
Svar
29
· Visningar
4 496
Senast: Salka9
·
Islandshäst är 5 hektar litet/stort/lagom mkt yta för 12 unghästar? hur många hektar behövs/islandshäst unghäst/vuxen?
2
Svar
35
· Visningar
4 337
Senast: Salka9
·
Islandshäst Ja jag sitter här och kollar runt på mina 2 hemma klubbar och på en gång tänker jag på hur lite utbud de finns i tävlingsväg.. Det är...
2
Svar
30
· Visningar
2 226
Senast: moli
·
S
Islandshäst någon som har någon avkomma efter Angi? eller har han i stammen till sin häst? Min Saga är efter Angi så skulle vara roligt att se...
Svar
14
· Visningar
2 804
Senast: UllaBeata
·
M
Islandshäst Jag är ganska ny inom islandshästvärden och snart kanske min första tävling sker. Men finst det någon regel på vad för kläder man ska...
Svar
4
· Visningar
1 801
Senast: Boj
·
Islandshäst När jag köpte min pålle sa dom att han var en 5-gångare. Jaha, tänkte vi men vi la passen på hyllan då han hamnade i grisepass så fort...
Svar
2
· Visningar
959
Senast: Roheryn
·
E
Islandshäst Jag är en tjej som har över 30 års erfarenhet av egna hästar och tävling i hopp. Ridit ponny på elit nivå och häst på nationella...
Svar
3
· Visningar
1 077
Senast: Roheryn
·
S
Islandshäst Vilka här ska till Stormur Lätt Vår 7-8 juni? Åskådare eller ryttare? Jag ska vara med i V5 Young Rider och min kusin Amanda ska...
Svar
16
· Visningar
1 473
Senast: Anna och Glaumur
·
Islandshäst Ja är de fler som stött på detta problem?? Jag har letat rätt länge efter en tränare.. Har mejlat samtliga där jag bor, ja har...
Svar
13
· Visningar
1 297
Senast: Niela
·
S
Islandshäst Vet en häst som är vad jag skulle kalla silverbrunblack, men började fundera på om den färgen finns eller om det kallas nåt annat...
4 5 6
Svar
102
· Visningar
11 626
Senast: Kiickan
·
Islandshäst Vad använder ni för flugmedel? :d Jag använder en blandning av bäckolja och matolja. Kladdigt men effektift, dock behövs den...
2 3
Svar
56
· Visningar
6 486
Senast: skjootan
·
Islandshäst är på jakt efter ny sadel.. hur vet man när man har passat in sadeln på hästen att den passar för just mig?? ska man ha 16,5 eller 18 ...
2
Svar
20
· Visningar
2 043
Senast: _Aldís_
·
Islandshäst Jag har suttit o klurat lite på möjligheterna att köpa ett föl/unghäst på island och låta denne gå kvar där för uppväxt. Men hur...
Svar
12
· Visningar
1 657
Senast: Johanna-79
·
J
Islandshäst Jag och min dotter var idag med en tjej i hagen när hon skulle hämta sina två hästar. Vi gick liksom i bredd rakt fram, när jag ser...
Svar
11
· Visningar
1 767
Senast: Korven
·
Islandshäst Jag har hört att allt fler islandshästar får kotledsinflammation och bli halta numera. Att det börjar bli en vanesak på rasen i dagens...
Svar
11
· Visningar
1 676
Senast: ang
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka