Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Islandshäst Jag vill hemskt gärna se bilder på silvergulsvarte Svadilfari från Knutshyttan och hans avkommor. Är väldigt nyfiken på om han är...
Svar
14
· Visningar
4 383
Senast: Itchie
·
T
Islandshäst Har skaffat mig en ny projekthäst. 3-årig hingst med bra stam. Denna häst har allt som jag kunde önska mig för min egen utvecklings...
Svar
12
· Visningar
1 118
Senast: Trolltyg
·
I
Islandshäst Jag och maken får hem vår islänning på fredag. En 13-årig vallack som är 4-gångare med bra gångarter. Han är lite tävlad. Jag har...
Svar
9
· Visningar
1 107
Senast: Roheryn
·
D
Islandshäst Hej! Nu har jag frågor om regler och skor igen. Det står säkert i FIPO, men det finns så många kunniga här så jag tror jag får ett...
2 3
Svar
43
· Visningar
5 208
Senast: Muninn
·
Islandshäst Hittade ett intressant klipp på tuben, det är den där kända islandshäst ryttaren Steindód igen, denna gång med ett klipp från en tävling...
2
Svar
20
· Visningar
1 995
Svar
21
· Visningar
1 797
Senast: EvensPila
·
Islandshäst Jag mätte min fölis idag. Hon är född den 8/5-08 Hon var 110 i manken och 112 uppe på korset. Hur stora är era i ungefär samma ålder.
Svar
2
· Visningar
837
Islandshäst Hej! Min kompis ska kanske köpa islandshäst. Jag vore väldigt glad om ni kunde skriva vad ni tycker är possitivt och vad som är...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 923
Senast: Boj
·
B
Islandshäst Ska nu ta hem min första import från Island...Nervöst...Ett 5årigt sto,oinriden.Har haft två hästar men aldrig en import. Har läst lite...
2
Svar
36
· Visningar
2 713
Senast: Salka9
·
J
Islandshäst Nu kanske rubriken blev knasig men min undran är om det är möjligt att töltsätta en häst när man tömkör? Allt annat verkar ju gå alla...
Svar
1
· Visningar
1 579
Senast: Freyja_bus
·
M
Islandshäst Får man ha hack på tävling ("vanliga" klasser på vanliga tävlingar, inte lätta klasser alltså)? Med nosludd? Min häst är känslig i...
Svar
9
· Visningar
2 892
Senast: Sprettur
·
J
Islandshäst Är det något särskilt som ska göras när en islandshäst byter ägare??? När jag köpte min häst så skrev vi kontrakt, jag fick passet...
Svar
12
· Visningar
6 093
Senast: Johanna-79
·
  • Låst
Islandshäst Var precis inne på en hemsida som ägs av någon som föder upp islandshästar i mindre skala, och får se en bild på en av stona, född 2005...
2
Svar
35
· Visningar
3 056
Senast: Kolbeinn
·
D
Islandshäst Nu ska jag äntligen ta mej i kragen och köpa ett nytt träns. mitt gamla är nött och slitet och köpt för en ganska billig penning, men...
Svar
10
· Visningar
1 899
Senast: Gullfaxi
·
E
Islandshäst Jag står nu i valet av kvalet om jag ska tävla i höst eller inte. Så här ligger det till, hon har som många andra islandshästar...
Svar
9
· Visningar
1 075
Senast: Mist
·
5
Islandshäst Jag har en isis på foder, och hon har blivit tävlad och så vidare. Har "utläkt spatt" i bakbenen, men ska gå fint ändå. Men hon går...
Svar
9
· Visningar
1 469
Senast: Elina8
·
S
Islandshäst Nu har min kära moder bokat en islandsturridning & övernattning. Imorgon bär det av. Om jag inte minns helt fel så var det bl.a en...
Svar
11
· Visningar
1 861
Senast: Smultron92
·
Islandshäst Vilka har tänkt att åka till VärmlandsMästerskapet den 14-15 juni?
2
Svar
35
· Visningar
2 981
Senast: nett
·
D
Islandshäst Har lite beslutsångest angående val av träns till min islandshäst och är i behov av lite vägledning. Jag har en brunskäck (se bild) som...
Svar
4
· Visningar
935
Senast: Duffy
·
Islandshäst Om ni skulle rikta in er och bara träna kondition under 1-2 veckor, samt att försöka få ner hästen i vikt, hur skulle ni lägga upp...
Svar
17
· Visningar
4 751
Senast: Garpur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka