Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

G
Islandshäst Vet inte vad jag ska ta mig till... Gauti har varit seg och loj länge nu och det verkar inte bli nå bättre. När man rider känner man...
2
Svar
24
· Visningar
2 711
Senast: Gauti
·
S
Islandshäst Hej, Skulle visa för min bror hur speedpass/pass ser ut, emn kunde inte hitta en enda bra film:o Så skulle avra jättesnällt om någon...
Svar
2
· Visningar
733
Senast: Amore
·
M
Islandshäst Jag har en häst nu som jag tävlar med och så, men vi har kört fast känns det som och jag vet inte om vi kommer komma så värst mycket...
2 3
Svar
54
· Visningar
13 058
Senast: fettso
·
Islandshäst Nu är det dags för mig att göra det svåraste jag kan tänka mig. Det är dags att släppa taget om min älskade Vala.:cry: Hon fick...
Svar
13
· Visningar
1 256
Islandshäst Jag hoppas att det finns några här som rider med handhäst ibland. Tror det är fler med islandshästar som gör det än de som har tex...
2 3
Svar
43
· Visningar
3 639
Senast: Kiickan
·
Islandshäst Ja jorunn tappar väldigt mkt man och svans för dagen.Tar man piggborste så sitter mkt kvar på borsten eller att man drar med handen...
Svar
10
· Visningar
1 967
Senast: Niela
·
D
Islandshäst hej! har funderingar över hur man kan öka svävet i trav på min valack. Vill få honom att stärka sin överlinje och höja ryggen så att han...
Svar
15
· Visningar
2 051
Senast: Boj
·
E
Islandshäst Är det någon som rider western på sin islandshäst här? Har lite frågor: Får man tävla en islandshäst i en westerntävling? Får en...
2
Svar
22
· Visningar
2 589
Senast: Niela
·
Islandshäst Har hört rykten om att FS1 blivit borttaget på "större" tävlingar. Är det sant :confused:? :cry: Ush va besviken jag är jusst nu.
2
Svar
20
· Visningar
1 961
Senast: dimman
·
Islandshäst Vad får man göra på Islandshästar inför visning? Just i det här fallet är det fölvisning jag tänker på. Man får väl inte klippa...
Svar
4
· Visningar
1 064
Senast: pemblan
·
D
Islandshäst Hej! jag har en nioårig fyrgångare som har lätt för tölten och hyfsat bra aktion, men som är väldigt "trippig". Kan man påverka steget...
Svar
3
· Visningar
887
Senast: Duffy
·
I
Islandshäst Vad tycker ni är rimligt pris för en turridning med islandshäst? Detta gäller en 2 timmars turridning med fikapaus. Bara lite...
2 3
Svar
42
· Visningar
8 861
Senast: vbrag51
·
B
Islandshäst Idag när jag var ute & red så märkte jag att min pålle inte tar höger galopp. Jag funderade ett tag & kom på kanske han aldrig tagit...
2
Svar
24
· Visningar
2 202
·
Islandshäst tänkte skriva av mig lite så kan ju ni som vill skriva vad ni tycker och hur ni gör med. just nu får min häst detta: morgon: 2kg...
17 18 19
Svar
364
· Visningar
29 253
Senast: Lenja
·
M
Islandshäst Både jag och en annan tjej jag tränar/tränade med har varit med om samma sak, så jag har inga "oriktiga" grunder eller nåt, vill bara...
Svar
13
· Visningar
1 234
Senast: Katla
·
I
Islandshäst Har nu haft vår islänning några veckor och det går framåt. Har några frågor som jag hoppas få lite input på: 1. Hur kan man öva för...
Svar
3
· Visningar
1 095
·
Islandshäst Hejsan! Jag ska börja tävla med min Islandshäst och funderar på grenar. Förut har jag bara hört om T1 T2 femgång, fyrgång, de...
Svar
10
· Visningar
3 978
L
Islandshäst Vad är den generella klädkoden när man visar islands föl/unghäst?? Inom hbl och shettis brukar det vara vita ridbyxor/byxor och...
Svar
3
· Visningar
1 300
Senast: Bellaan
·
E
Islandshäst Jag blev idag tillfrågad om jag vill börja rida en islandshäst två dagar i veckan. Jag har aldrig ridit islandshäst och kan därmed...
Svar
1
· Visningar
862
Senast: Sputnick
·
M
Islandshäst Har precis fått ett litet stoföl till världen, och hoppas ngn har lust att hjälpa med färgen... Mamman är gulsvart och pappan är...
Svar
7
· Visningar
2 351

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Retrievertråden
  • Hjälp
  • Barmarksdrag/canicross

Hästrelaterat

Omröstningar