Turridning

Sv: Turridning

Heder ;) om ni inte redan gjort de så använd det i marknadsföringen, undrar hur många som inte skulle kunna göra det :eek:
Har jag vägarna uppåt norrland anlitar jag gärna er verksamhet :D

Rolle på Österlen
Islandshästar på Lösdrift

Rolle skrev:
Heder ;) om ni inte redan gjort de så använd det i marknadsföringen, undrar hur många som inte skulle kunna göra det :eek:
Har jag vägarna uppåt norrland anlitar jag gärna er verksamhet :D

Rolle på Österlen
Islandshästar på Lösdrift

Tack, det värmer. Jag vill bara påpeka att vår policy inte är någon form av "sanning" utan något som passar just oss och våra hästar. Däremot tror jag att alla skulle ha nytta av att formulera något liknande för sina verksamheter, utifrån sina egna förutsättningar och hästar.

Då identifierar man lättare om man tenderar till "rovdrift" på sina djur, och man kan hålla bättre koll på att hästarna mår OK. Journalföring av tillridningen/träningen är också ett bra hjälpmedel även för turridningshästar! Dessutom är det en bra hjälp till vad man måste sätta för pris för att kunna få in tillräckliga inkomster, utan att hästarna går ned sig.

Slutord: Kvalitet är alltid bättre än kvantitet. När man ökar kvantiteten måste man jobba hårt och vara noggrann för att inte brista i kvalitet!

Tänk på att man inte måste fika under en ridtur. Det finns turridningsfirmor, som har lite billigare pris mot att man avstår från fika. Det betyder inte att den turridningen är sämre; utan man kan ta med sig egen fika och bli kvar på gården en stund och fika på plats.

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag red som barn, men slutade efter en olycka i tidiga tonåren och satt inte på en häst på 15 år. Nu har jag ridit i vuxen ålder igen i...
2 3
Svar
44
· Visningar
4 140
Ridning Hej! Lite smått så tänkte jag börja med att berätta att jag har ridit i tre år, där jag började min resa på ett ridgymnasium. (...
Svar
5
· Visningar
734
Senast: Squie
·
Hästmänniskan Åh känner mig så velig🙈. Letar en häst till, har en appaloosa och shettis hemma på gården. Och letar nu efter en till främst för...
2 3
Svar
45
· Visningar
6 029
Anläggning Jag har flera mindre sommarhagar och kom inatt på att det hade varit väldigt praktiskt med en ligghall som var flyttbar. Vi har en...
Svar
7
· Visningar
743
Senast: nullo-modo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka