Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Islandshäst Hittade en gammal bild när Nina K rider honom och om jag inte minns rätt stog han på station hos Johanna Elgholm en sommar. Men vad...
Svar
15
· Visningar
2 216
Senast: Echa
·
L
Islandshäst :):):) Jag köpte stoet jag var och tittade på!! Hon var så underbar och fin att det inte var ngt att tveka på. :love: Hämtar henne...
2
Svar
20
· Visningar
2 421
Senast: Tussilago
·
Islandshäst vad kan dom få det av??? det ser ut som självsprickor på läpparna, själva mulen..och så kliar hon dom mot det hon kommer åt...jag...
Svar
18
· Visningar
2 320
Senast: LinnK
·
Islandshäst 6-7 september Vilka ska tävla? Eller kanske bara titta/hästskötare eller ja.. You name it :D Jag ska tävla V5u och T5u på Lúkas...
Svar
7
· Visningar
894
Senast: Kolbeinn
·
Islandshäst Jag känner verkligen hur jag har tappat lusten för att träna nu. Red ut idag, och på hemvägen satt jag och tänkte på hur fantastisk...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
4 111
Senast: Zannaah
·
Islandshäst Var hos en kompis igår och red islänningen hennes:love: Jag är såld! Jag ska skaffa mig en islänning!:o Frågan är väl bara när...
Svar
16
· Visningar
1 143
·
B
Islandshäst Hej! Ca om en 1 vecka ska jag rida på islandshästar för första gången :D Vi kommer att få lära oss där hur man gör när man töltar innan...
Svar
18
· Visningar
7 560
L
Islandshäst Ursäkta, det här blir långt och babbligt. Jag är en gammal dressyrryttare, tävlat både ponny och stor häst upp till medelsvår...
2 3
Svar
59
· Visningar
5 900
·
Islandshäst Någon som har en tatuering/har bild på eller ett bra motiv på en islandshäst tatuering?
Svar
17
· Visningar
10 525
Senast: mazarein
·
I
Islandshäst Hej, jag ska börja tävla gångarter med våran islandshäst i vår och jag undrar om man ska ha ryttarlicens då? För det står att nytt får...
Svar
2
· Visningar
724
Senast: Blossi
·
T
Islandshäst Någon som vet lite resultat????
2
Svar
20
· Visningar
2 779
Senast: valvis
·
Islandshäst Vilka ska delta, i vilka grenar m.m? Vilka ska dit?:laugh:
Svar
18
· Visningar
1 535
Senast: Carla
·
Z
Islandshäst Jag undra om ni har några råd om hur man kan träna upp dels tölten och musklerna bäst, men även konditionen på en häst (islandshäst då i...
Svar
5
· Visningar
1 952
Senast: Elina8
·
Islandshäst Om man är en van ryttare, men ej islandsryttare, vad bör man då ha för första häst? 4 gångare eller 5 gångare? Vilket är "lättast", och...
2
Svar
29
· Visningar
2 575
Senast: Tussilago
·
Islandshäst Ska någon vara med eller vara publik?
Svar
5
· Visningar
952
Senast: Stjarna
·
Islandshäst Halloj! :) Har nu bestämt mig för att om jag ska ha en sadel, ska det vara en bomlös! Har tittat runt lite och såg den isländska...
2 3
Svar
55
· Visningar
5 151
M
Islandshäst Ja just det...jag vill se era snygga träns med Aachennosgrimma!!
Svar
13
· Visningar
1 519
Senast: mii
·
J
Islandshäst Hejsan på er! Jag skulle vilja ha lite råd ang min unghäst, 4år. Om han ska skos eller inte. Tänkte börja mera med ridningen nu...
Svar
3
· Visningar
867
Senast: Jozzi
·
Islandshäst Finns det några "islandshäst människor" här som är intresserade av körning eller hoppning. Tycker tyvärr att alla islandshästklubbar...
Svar
7
· Visningar
1 057
Senast: Svalan
·
Islandshäst Örn har börjat klia sig en hel del. Fast han har exem täcke och jag smörjer honom dagligen med myggmedel. Han brukar ta bakhoven och...
2 3
Svar
41
· Visningar
5 187
Senast: wizo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Hjälp