Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

L
Islandshäst Jag vet inte hur jag skall göra. Jag har ju eksemtäcke på Diljá och kommer att ha det sommaren ut på rekommendation av förra ägaren. Jag...
2 3
Svar
44
· Visningar
4 936
Senast: Geisli
·
Islandshäst Jag har börjat fundera på det här med att avla på färg. Enligt mej har det inte någon som helst roll vilken färg det blivande fölet...
5 6 7
Svar
126
· Visningar
12 281
Senast: NiAl
·
Islandshäst Har en ganska nyimporterad häst som jag är lite sugen på att ta med till vårt KM som är om 3 veckor men han är inte vaccinerad än och nu...
Svar
6
· Visningar
1 012
Senast: Mist
·
S
Islandshäst Missa inte Naggurs Välgörenhetskeppni på Margaretehof söndagen den 31/8. Förra året gick vår insamling till Astrid Lindgrens barnbyar, i...
Svar
1
· Visningar
758
Senast: Sprettur
·
A
Islandshäst Nu ska vi köpa en ny tävlingshäst har ett sto som tävlat lättklass + ett äldre" fritidssto " har nu bestämmt oss för att byta till en...
Svar
6
· Visningar
956
Senast: alfadis
·
  • Låst
Islandshäst Någon som kan förklara hur det hela fungerar och vad/hur man gör med hästen? Då detta är första gången för mig så vet ag inte riktigt...
Svar
1
· Visningar
753
Senast: em76
·
L
Islandshäst Diljá frá Dýrfinnustödum. Världens finaste häst. Hon är iofs 21 år men jag som jobbar som ridlärare och har sett massor av gamla ök kan...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 777
Senast: NiAl
·
Islandshäst Ni som fått hingstföl, kastrerar ni dom tidigt? Eller behåller ni lite längre för att se vad det blir av dom/få en snyggare individ...
2 3
Svar
48
· Visningar
3 446
Senast: issikka
·
Islandshäst Var inne på en hemsida www.gangartshastar.se Jättefin hemsida som visar olika typer av gångartshästar. Visste inte att det fanns så...
2
Svar
20
· Visningar
2 853
Senast: pasotrainer
·
Islandshäst Ja som rubriken lyder när avvänjer ni era islandsföl? Tänker främst på hingstföl eftersom det är vad jag har. Hur går ni till väga...
Svar
9
· Visningar
1 469
Senast: Niela
·
Islandshäst Är på jakt efter en begagnad hästtransport..Vad är det men kollar på som är viktigast? hur kollar man så golvet är okej? mm mm:confused...
Svar
2
· Visningar
843
Senast: _Aldís_
·
A
Islandshäst vilken är eran favoritsadel till era islandshästar och varför just den :) ?
Svar
19
· Visningar
1 684
Senast: Hita
·
Islandshäst Vilka ska delta där? Jag ska ställa upp i F1 med Vidar. Ganska nervös eftersom det är min första femgång med honom. Det kan antingen gå...
Svar
11
· Visningar
1 306
Senast: Karin87
·
A
Islandshäst Som sagt, vad tycker ni om denna nosgrimman? Någon som har testat den eller använder den? Funkar den bra och vad kan den mer ha för...
2
Svar
21
· Visningar
2 230
Senast: HlínLover
·
Islandshäst Är det någon som vet när visningen börjar på lördag och på söndag? Och hur länge det håller på? (Jag kan inte öppna excel dok på...
Svar
8
· Visningar
5 559
Senast: nett
·
A
Islandshäst Hej. När jag spänner sadelgjorden på min häst Stjörnu-Máni, rycker han till lite, och kollar bakåt på mej och har öronen lite bakåt, och...
Svar
3
· Visningar
1 348
Senast: Nyrelski
·
Z
Islandshäst Jag är lite små nyfiken på hur starka bett ni har på era hästar? Och har ni rakt, två delat eller 3 delat osv? Själv föredra jag...
2
Svar
35
· Visningar
6 267
Senast: Lokkur
·
G
Islandshäst Hej ! Är det någon som har en jensen sadel av modellen vigdis som kan berätta lite om hur den är att rida i + kvalité etc , är också...
Svar
2
· Visningar
999
Senast: nowa
·
O
Islandshäst Vilka typer av ridbyxor föredrar ni? Helskodda, knäskoda, ingen skoning... (Vill gärna se bilder också!!! :) )
Svar
19
· Visningar
2 368
Senast: Zannaah
·
N
Islandshäst Jag behöver lite hjälp med hur stången ska sitta. Kedjan ska väl vara spänd då hästen går i oönskad form dvs slak när den går i önskad...
Svar
5
· Visningar
1 118
Senast: Boj
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Hjälp
  • Stor enkel hundras med lagom driv