Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

S
Islandshäst Vilka ska åka till Vallfari Höst 30-31 augusti? Titta på eller tävla? Jag ska vara med i V5 och T7 Ungdom medan min mor som ska tävla...
2
Svar
25
· Visningar
3 039
Senast: Svalan
·
A
Islandshäst Hej! Jag får inte fram FIPO regler, så jag undrar om rakt äppelbett, är okej på lätt klass tävlingar? :D
Svar
4
· Visningar
1 155
Senast: Boj
·
A
Islandshäst Hej:) Just nu är jag ganska så förvirrad. Hur tävlar man 5 gång, eller jag vet hur programmet är. Men hur räknar man till...
Svar
4
· Visningar
1 216
Senast: Boj
·
Islandshäst Hej! Det var många många år sen jag hade unghäst nu, och då var det inte jag som började utbildningen för jag var för liten då, så jag...
Svar
14
· Visningar
1 901
Islandshäst Ja, vilka är ni som ska dit? Kolla, rida? :laugh::banana:
2
Svar
23
· Visningar
2 233
Senast: ellencharlotta
·
Islandshäst Vid anmälan till kurser som anordnas av SIF, så finns ju möjlighet att lägga med bilagor av typen kopior på kursdiplom etc, om det finns...
Svar
4
· Visningar
792
Senast: Roheryn
·
Islandshäst Ramlade över den här videon på youtube och är lite nyfiken på era åsikter om dom två bilderna...
2
Svar
21
· Visningar
2 656
Senast: Is
·
Islandshäst Hejsan! Jag undrar hur hårt man ska spänna kedjan, jag vet att det ska ta vid 90 graders vinkel men finns det något knep tex hur...
Svar
13
· Visningar
1 816
Islandshäst Hej! Min islandshäst har börjat bli ganska hård och stark i munnen när han går på vanligt tre delat tränsbett=( Jag brukar ha pessoa...
2
Svar
26
· Visningar
5 779
Senast: Muninn
·
Islandshäst Hej! Jag har en liten undran. Brukar ni rida era hästar med viktboots när ni tävlar femgång? Förr har jag inte haft det, men nu...
Svar
6
· Visningar
1 062
Islandshäst Har funderat på att börja ge mina hästar hestekraft, har beställt hem ett smak prov så jag ser om de äter de innan jag beställer hem...
Svar
1
· Visningar
861
Senast: Freyja_bus
·
Islandshäst Hej! Jag undrar om någon eller några använder moskitozon på era exem hästar? tycker ni att de är bra om de gör någon skillnad? Kan...
Svar
15
· Visningar
2 371
Senast: spjuver
·
M
Islandshäst Jag ska vara med i Distansritten som Flygandepass har. Lite intressant vilka andra som ska vara med. Så fyll gärna i de här ni som ska...
Svar
7
· Visningar
1 122
Senast: Niela
·
Z
Islandshäst Jag undra vad det är för storlekar islandshäst har på sina bett, träns, grimma, sadel osv. Mest intresserad av att veta den ungefära...
Svar
19
· Visningar
1 685
Senast: Pyzen
·
Islandshäst Örn fick nu under sommaren en konstig sak på halsen. Det såg ut som att det var ett ytligt blodkärl som gick ner från mankammen. Jag...
Svar
7
· Visningar
4 701
Senast: dimman
·
P
Islandshäst Jag och min mamma ska köpa två islandshästar. Vi har redan köpt en, nu väntar bara veterinärbesiktning och transport (hoppas att allt...
Svar
3
· Visningar
1 092
Senast: Piixie
·
B
Islandshäst Hej Jag har en 6 årig islänning som är sparsamt riden och ska fortsätta sin träning. Har ägt han i en månad. Men jag har ett problem...
Svar
5
· Visningar
1 305
Senast: Korven
·
H
Islandshäst Hejsan! Är det någon som vet maxvikt på boots i Firmakeppni? Vet ju att det är 300 vanligtvis och 250 i Gaedingakeppni, men vad gäller...
Svar
2
· Visningar
929
Senast: HanSomFlyger
·
Islandshäst Hej, någon mer än jag som har kommit in på deras hästskötare-profil islndshäst som startar i augusti??? Hoppas det. Jag fick beskedet...
4 5 6
Svar
109
· Visningar
10 142
Senast: elfi
·
I
Islandshäst hej jag har en 8 årig islandshäst som inte är så mkt tränad i tölt och jag vill träna mer på det men vet inte hur jag gör!!!:confused...
Svar
10
· Visningar
1 808
Senast: Elina8
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hjälp
  • Oseriös avel 2023
  • Valp 2025