Vallfari Höst

Sv: Vallfari Höst

Hur gick det för dig och Svalur?

Gick trögt i T7, han höll nästan på att stanna och slutade utan finalplacering med 4,46 totalt!!:mad::(
Han var så trött i och med att de sätter vinterpälsen nu.:(
Desto bättre gick det i V5, även om jag fick fel falopp två gånger, men på tredje försöket lyckades jag. Fick visserligen avdrag, men hellre det än att bli nollad!
Det blev efter mycket kämpande en A-finla i V5 där jag vann ungdomsklassen med 5,21!!!:banana::banana::bump::laugh:
Men en kompis till oss blev diskad i vuxenklassen p.g.a. för breda skor.:(
Mamma och Brúda var också med i A-finalen och kom på 4:e plats med 4,53.

speakern sade fel, det var de fakto för tjocka skor (ovanligt nog!) som hästen hade.
Hur jag än mätte och mätte blev det 11 mm på flera ställen :(

Grattis till placeringarna ni som var med!

/Malin

puttar lite

ingen som har resultat i dom andra klasserna? typ t6, t7, den öppna fyrgången mm ? :bump: går ju så segt innan de kommer ut!

Eh...jag kommer inte ihåg så mycke...jag dömde ju bara :crazy: :o
Cissi och Gárun vann V2Ungd och var typ 4:a i T7.
Therese och Ópal vann F2, Elisabeth B. och Gnyr vann V2Vux.
Sofie/Svalur vann V5Ungd.

Nu har ju Vallfari tagit bort startlistorna från hemsidan också, så jag kommer knappt ihåg vilka som var med.

/Malin

KL

Jag var på den här tävlingen och fotade finalerna, är det ok för er om jag lägger upp bilder? så kan ni se om jag fotat er häst så kan jag maila er bilder sen.

Har en systemkamera så de e rätt bra kvalitet även om jag inte e nån expert än.

Jag vill jättegärna se bilderna du fotat, silversvart.
Fetange brukar också fota på tävlingar.

Liknande trådar

Övr. Hund Jag måste köpa ny bil (haft förmånsbil och ska nu byta jobb) och vet inte riktigt vad jag ska ha. Just nu har vi tre fyrbenta, jag har...
Svar
0
· Visningar
471
Senast: attheedge
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 772
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har funderat en hel del kring hur livet förändras, i bland relativt förutsägbart, och i bland åt helt oväntade håll. Jag förstår att...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
20 198
Senast: MML
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
35 337
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka