Vaniljvisp
Trådstartare
Sv: Wången
Filipuss! Hur mycket ska du betala för att ha honom uppstallad??
Filipuss! Hur mycket ska du betala för att ha honom uppstallad??
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
aa de lär jag ju märka...vet du om man ska ringa dit upp och säga att man kommer på söndagen eller är det bara att komma?
Fick svar idag från stallansvarig att det är okej att komma på söndag med Filipus och att det finns en box ledig då.
Nu ska jag leta skåp, vart hittar man såna?
Sa de att du skulle ha med dig skåp?
Finns på blocket och liknande
Typ hemmabyggda eller "soptunna"-skåp i plast.
Pris är ju varierande...
Jag byggde mitt själv tillsammans med pappa såklart... Men då hade vi ju en hel sommar på oss.
Ja, det gör det säkert..
Fick mail över boendet nu. Samt en "klasslista", kul att det är 2 killar med i gruppen, fast dom kommer väl säkert gå travinriktningen men ändå
Jag ska bo i ett "enkelrum", det lät spännande. Jag som hade hoppats på att få dusch o toa på rummet får nu det ute i korridoren.. Men jag ska inte klaga. Det lät som trevliga rum ändå och det är ju bara för 6 månader drygt!
Enkelrum: 6 st
Ljust rum med garderob, sekretär, handfat och TV.
TV saknas på ett rum för tillfället.
I korridoren finns dusch och toalett.
Finns ett litet pentry med soffa och TV.
Lägenhet:
2 personer
Ett rum med två sängar.
Ett rymligt kök.
Dusch och toalett.
Stuga:
3 personer
Två rum med våningssängar.
Ett allrum.
Dusch och toalett.
jag ska allafall bo i en stuga...spännande=) med två "smtjejer" alltså födda 88 =)
Såg du de två som var lite äldre? Kuligt...kommer antagligen inte ta med pålen, fick besked idag att de inte skule a ngr privathästar på lösdrift, men får rina imorgon...
Och du, jag röstar för att de som ska bo i lägenheten fixar middag söndag kväll hehe=)