Sv: Wången

får jag fråga om ni vet var ni ska bo?
om ni bor på skolans område, så är det möblerat.
(enda jag kan komma på som ligger på skolans område som antagligen inte är möblerade är väl lägenheterna, men där antar jag inte att ni ska bo)

;)

Jag antar att det är på skolans område, dom har inte sagt nåt om några lägenheter ju :eek: :confused: Det stod att dom hade handdukar och lakan som vi fick använda så vi inte behövde ta med egna. Jag får nog ringa till den där studierektorn eller vad hon var och prata lite ;)

Gud, jag hoppas verligen det är möblerat!!

Jag har faktiskt gått och beställt ett par stövlar, aldrigt ägt ett par innan, så det ska bli spännande=).

Ja vi fattade det med så. Men en körhjälm är riktigt dyr!! Och onget jag kommer andvända igen...hur ska vi göra??? Måste verkligen få tag på studievägledaren...dumt påhit med semester=)

Gud, jag hoppas verligen det är möblerat!!

Jag har faktiskt gått och beställt ett par stövlar, aldrigt ägt ett par innan, så det ska bli spännande=).

Ja vi fattade det med så. Men en körhjälm är riktigt dyr!! Och onget jag kommer andvända igen...hur ska vi göra??? Måste verkligen få tag på studievägledaren...dumt påhit med semester=)

Jaa, det måste vara möblerat. Fast så mkt jag har räknat ut att jag ska ta med mig kan jag vara oerhört glad att mamma tar semester och skjutsar upp mig. Herregud, jag kommer inte behöva besöka affär eller nåt på ett år! :eek:

Och jag som inte ens kan leva utan mina stövlar :o Har haft dom varje dag i snart 3 år och dom är fortfarande hela, men dammiga.. :p

Usch ja, och varför ska vi ha en körhjälm för när vi ska ta hand om islandshästar? Likaså skyddsglasögon? Alltså, jag kommer verkligen bli ruinerad av detta!

Lylos dig, jag kommer snällt att få ta tåget, men har jag tur ska min kusin köra upp samtidigt och då kanske jag kan åka med dem...

Och kom dessutom på idag att det kan vara bra att ha med sig dator oxå, gud, fattig som en kyrkråtta...Men förhoppningsvis kommer det vara dökul:D Synd det bara är en termin..

Jag funderar på det här regnstället, tror du det går bra med ett vanligt eller ska det var travregnställ?
Sen tänkte jag att jag ska ta med mig thermokläder oxå...ska du det?

Jag ska få ta med mig min bärbara dator som tur är, annars hade jag inte haft nån dator med mig alls. TV ska jag nog ta med mig också.. :p Ja, riktigt synd att det bara är en termin, jag skulle kunna gå flera år :angel:

Jag ska köpa ett vanligt som jag kan rida i och ha i stallet, tror inte det spelar så stor roll.
Thermokläder ska jag ha med, iaf vinterjacka, täckjacksbyxor och en heltäckande overall som man kan rida i. Likaså massa vinterkläder. Kanske man borde köpa ett par extra vinterskor?

Jag längtar som bara f*n nu :banana:

Jag ska få ta med mig min bärbara dator som tur är, annars hade jag inte haft nån dator med mig alls. TV ska jag nog ta med mig också.. :p Ja, riktigt synd att det bara är en termin, jag skulle kunna gå flera år :angel:

Jag ska köpa ett vanligt som jag kan rida i och ha i stallet, tror inte det spelar så stor roll.
Thermokläder ska jag ha med, iaf vinterjacka, täckjacksbyxor och en heltäckande overall som man kan rida i. Likaså massa vinterkläder. Kanske man borde köpa ett par extra vinterskor?

Jag längtar som bara f*n nu :banana:

Jag fick inte ta med familjens, så jag får köpe egen, men det kan vara bra det med:)
Oj, tv o allt...då får man kanske kolla lite hos dig då...;)
Jag drar med mig alla mina vinter-rid-kläder, men behöver nya vinterskor, de jag hade läkte lite in i vintras...

Kul, kul kul:banana::banana::banana:

Oj, tv o allt...då får man kanske kolla lite hos dig då...;)

Of course :) Här drar man med tv, data och stereo.. :angel: Nya vinterskor ska jag kolla på för jag har ridit i mina ridstövlar hela vintern och trots att man har 5-6 par strumpor så blir man kall om fossingarna..

Ringde rektorn till dig idag?

Hon ringde mig och frågade om jag ville ha min pålle med som skolhäst :bump::banana: Så han följer med mig upp dit i vinter :) Och med det guldfiskminne jag har glömde jag fråga om skyddsglasögon, två hjälmar med mera.. Jag ska maila över filmer på min pålle till dom och då kan jag maila över frågorna med till henne!

Ringde rektorn till dig idag?

Hon ringde mig och frågade om jag ville ha min pålle med som skolhäst :bump::banana: Så han följer med mig upp dit i vinter :) Och med det guldfiskminne jag har glömde jag fråga om skyddsglasögon, två hjälmar med mera.. Jag ska maila över filmer på min pålle till dom och då kan jag maila över frågorna med till henne!

Det var någon saom ringde mig, men jag jobbade och kunde inte svara! Får du ta med honom??? Vad kommer det kosta och vad innebär skolhäst? Aj då med de andra frågorna men hoppas du får svar dåså får du vidarbefordra till mig:), shit får nog ringa upp det nr igen...

Det var någon saom ringde mig, men jag jobbade och kunde inte svara! Får du ta med honom??? Vad kommer det kosta och vad innebär skolhäst? Aj då med de andra frågorna men hoppas du får svar dåså får du vidarbefordra till mig:), shit får nog ringa upp det nr igen...

Priset var inte räknat ut än, men att ha en häst i gäststallet som gymn eleverna får ha kostade 2100 kr i månaden men om min pålle stod som skolhäst skulle det bli ett reducerat pris :bump::banana: Så min lilla kille följer mig upp dit! :D Ring upp numret, hon skulle på semester typ nu snart.. Hon ville ha in en ridfilm också så nu ska vi ut o filma när jag rider min lilla älskling :D

åhh, vad kul med fler islands-folk på Wången:D själv går jag på gymnasiet där, ska börja tvåan till hösten:banana:

Åh, vad roligt! Kul att det är några bukare där uppe, så man "känner" lite folk där :) Vi ses i höst då! :D

Kommer han gå med på lektioner då? Hade nog alldrig Daggan pallat av, knepig pollen jag har=)

Min Filipus är ju lite knepig han med, men så länge det är jag som rider och vi inte är fler än 10 st går det bra så det blir bara jag som rider honom på våra lektioner. :D

aha, ja då hade daggan med accepterat skulle jag tro...jag ska till wången och hälsa på snart. Ska bli kul att se hur det ser ut o hur man bor och så. Och jag har gjort en diger lista på frågor till studierektorn =)

Åh, när ska du dit? Funderar på att göra en dagsresa upp dit och kika innan man flyttar upp dit ju :)

min famij ska på semester där första veckan i augusti, så jag ska åke med dem upp. Har inte varit på semester med dem på ett par år, känns konstigt... Men jag tänkte åka till skolan typ den 3 augusti, då var ju hennes semester slut. Bor du nära wången??

Liknande trådar

• Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Idag har jag inte lämnat mysrocksstadiet. Kaffe, hemgjorda piroger i min airfryer<3, cocacola och clementiner (det sistnämnda sponsrat...
Svar
0
· Visningar
233
Senast: IngelaH
·
Katthälsa Hej, För en och en halv vecka sedan fick vår katt tråkigt nog amputera svansen efter att ha blivit påkörd. Han har en stump på ca 5 cm...
Svar
0
· Visningar
492
Senast: Elbe92
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Känns som att en ångvält kört över mig och jag har varit ute i krig under 7 svåra år typ. Började i helgen med att Sotis blev dålig...
Svar
3
· Visningar
922
Senast: Roheryn
·
Hästvård Vår ponny har idag fått diagnosen ringkota vänster fram. Det är mycket att ta in… veterinären pratade om operation kunde vara ett...
Svar
12
· Visningar
1 053
Senast: Freazer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Retrievertråden
  • Stor enkel hundras med lagom driv
  • Valp 2025