Sv: Wången

tror nog att det bara är att komma ;)
jag skicka ett mejl till håkan, och sa att jag kommer upp på lördag och behövde ha mitt rum då. det går ju lätt så det kan du göra :)
om du inte hittar hans mejladress så kan du skicka ett pm till mig så kan jag ge dig den.

ok,tack:) tror jag ringer ist,behöver ju ändå höra vart jag ska bo och så:)

Absolut!! Jag kommer ju till östersund söndag morgon...:crazy:
Det är lite olika, en tjej kommer inte fören måndag morgon, hon ska gå trav. Och en av tjejerna jag ska bo med vet jag oxå ska gå islandshäst, kuligt:D

ahaa! vad roligt! :D

Nu börjar det närma sig! Shit, vad nervös jag är nu.. :p
Det var 2 som ska gå islandshäst som ska ha hästen med, dom andra 2 fick/kunde inte ha med sig sin häst fick jag veta idag.
Du kommer säkert se mig på söndag em, en förvirrad sak som håller i en ljusbrun/fuxfärgad häst som ser ännu mer förvirrad ut :D

Okej, jag är en av dem som inte kude ta med sig pollen:cry::cry:
ska bli kul att se dig på riktigt:)
Jag flyttar på lördag, så skönt samtidigt nervöst:cool:

Det är synd :(
Men hörrö, jag kommer säkert inte orka rida min pålle jämt (eller om jag åker hem nån gång) så du kan få låna han vissa helger och så om du vill?
Det ska bli kul att få se dig med :)

Vad söt du är:laugh: hade varit kul.

Fy farao nu börjar jag bli grymt grymt nervös:crazy: men nästan färdigpackad:D ska bara försöka få ihop resväska med:D hehe

:D

Jag har nu två stora resväskor med bara tröjor och underkläder i :angel:
Plus en jättestor bag med bara ridkläder i och så blir det väl 1-2 resväskor med bara byxor i också :angel: Dessutom får jag mitt sadelskåp ikväll, det är snart klart med alla hästens saker i, och det är inte direkt litet heller.. :angel: :D

Vi ses snart! :D:D:bump:

och jag bor ovanför wärdshuset :D

Jag trivs väldigt bra här, likaså Filipus som står i privatstall E (för er som går här så kan ni hälsa på han, han gillar det!) ;)

Liknande trådar

• Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Idag har jag inte lämnat mysrocksstadiet. Kaffe, hemgjorda piroger i min airfryer<3, cocacola och clementiner (det sistnämnda sponsrat...
Svar
0
· Visningar
233
Senast: IngelaH
·
Katthälsa Hej, För en och en halv vecka sedan fick vår katt tråkigt nog amputera svansen efter att ha blivit påkörd. Han har en stump på ca 5 cm...
Svar
0
· Visningar
492
Senast: Elbe92
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Känns som att en ångvält kört över mig och jag har varit ute i krig under 7 svåra år typ. Började i helgen med att Sotis blev dålig...
Svar
3
· Visningar
922
Senast: Roheryn
·
Hästvård Vår ponny har idag fått diagnosen ringkota vänster fram. Det är mycket att ta in… veterinären pratade om operation kunde vara ett...
Svar
12
· Visningar
1 053
Senast: Freazer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka