Sv: Vm 2008

Tack så mkt :) Kul att luncha med dej på lördagen Jeanette så jag slapp sitta själv :) finns massa och åter massa läckra bilder på dej och Ylur. riktigt mkt muskler syns ;) du har väl min mail om du vill se bilderna. bilderna kommer inte komma ut på hemsidan på ett tag eftersom jag börjar jobba sent om dagarna.

Vad glad jag blir Anna över att du och Snudda tycker om min prins;) Jag är väldigt nöjd med vad jag och Ylur presterade i helgen. Även om banan var väldigt dålig. Men det är ju så ibland.

Det var väldigt roligt att träffa dig och Snudda, jag såg henne på filmen som min kille hade filmat på mig och Ylur. Hon är ju super söt!:)

Kickan- Det var roligt att du tycker att han är fin.

Caroline- Det var väldigt trevligt att äta lunch med dig:) Jo, jag har din mailadress. Det är hur spännande som helst med bilderna, vad roligt att du fick många som var bra:)

Kan bjuda på några bilder på fina tävlingsekipage. Har inte hunnit redigera så mycket.

21390995.jpg
[/url][/IMG]

21390994.jpg
[/url][/IMG]

21390938.jpg
[/url][/IMG]

fruma- Vilken fin bild på mig och Ylur:D Du har inte möjligtvis fler? (Jag och Ylur är på första bilden)

Anna- Vilken fin bild på Snudda, hon är riktigt söt!:)

Jag och Ylur fick 5.96 när jag fick rida i rätt varv. Men banan var väldigt tung, vi fick bättre poäng förra helgen. Då fick vi 6.07 i fyrgången alltså.

fruma- Okej, det är jättefina bilder. Hoppas att du har några fler sen då:laugh:

Josephine- haha, jo det ser lite stort ut på honom men det är nog för att han har ganska kort rygg. Tack så mycket :) han är min lilla prins.

Kiickan- Tyvärr så var det final poängen. Men det var för att jag fick rida i rätt varv i finalerna. Jag fick tyvärr inte byta varv, eftersom jag kom på det för sent. Men men vi får försöka senare i rätt varv :D

Senast ändrad:

Haha, ja, Snudda blev kär tror jag :D
Men jag kan förstå henne. Ylur är flott flott :love: Och det är verkligen kul att det går så bra för er, trots att du bara har haft honom i ca en månad!
Men är det bara jag som tycker dom dömer lite knepigt? Jag tycker nog att du och Ylur förtjänade dom där poängen även i uttagningen. Och jämför jag mina uttagningspoäng med dom från i höstas så har jag och Snudda gått bakåt.. :confused:
Fast i höstas tävlade jag visserligen bara lokalt..
Aja, det var en rolig tävling iallafall! Nästa år hoppas jag det kommer fler från buke dit! :)

Ha det gott allihopa.
/Anna

Ojdå, vilken dålig koll jag har :angel:
Jag hade för mig att det var ganska nyligen hon fick honom, men sen så är jag ju en aning tankspridd också :D
Aja, kul att det går så bra för dom iallafall.

Anna- Jo, dom var lite hårda med poängen på uttagningarna men det var nog också så att banan var sämre på Lördagen än på Söndagen, då var den lite bättre.

Jag tycker att hon var väldigt fin. Jag tycker inte att du ska se det som att ni har gått bakåt när det gäller framsteg. Utan det var en väldigt tung bana, det klart att hästarna går sämre när dom får springa i en sandlåda :p

Tack för kommentarerna, dom blir jag verkligen otroligt glad över:laugh:

Senast ändrad:

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter VM för seniorer och EM för young vaulters och junior är igång i Bern, Schweiz, och Sverige har inlett starkt.
Svar
0
· Visningar
111
Senast: Gunnar
·
Islandshäst Får hem ett par nya hästar inom kort och tittar just efter varsitt utegångstäcke för dem. Skulle gärna vilja ha ett som är anpassat för...
Svar
8
· Visningar
777
Senast: Ajda
·
Utrustning Jag undrar vilken storlek på träns islandshästar brukar ha. Jag har ett träns i storlek cob som min fjordhäst växte ur. Har full på...
Svar
5
· Visningar
296
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Det fanns flera glädjeämnen, men förhoppningarna var större än resultatet. Så sammanfattas Sveriges insats vid VM i sportkörning för...
Svar
0
· Visningar
92
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Retrievertråden
  • Hjälp
  • Barmarksdrag/canicross