Sv: Silverbrunblack...
jag tror faktiskt inte han blir så ljus under som pälsen ser ut att luras med....inte om man tittar runt ögonen, har du sett?
eftersom han är black kommer han ju få en mörkare mask i ansiktet så lite ljusare på kroppen blir han nog...men tror faktiskt inte han blir så ljus som isabell eller gulblack...
gulblacka har väl dessutom svarta ben eller tänker jag fel?.
isabell har ju ljusa ben väl?.
här är hans syster som är isabellblack med bläs(efter grasteinn).
stoets mamma är mkt ljusare som synes:
men de har endå samma färg.
stoet är glampis gammelmormor.
på bilden är hon högdräcktig.
här ser vi 2 avkommor till efter grasteinn (ej den svarta).
den närmaste är silverbrunblack(om jag inte misstar mig helt) och den andra är brun men som ni ser med en jättefin nyans.
den silverbrunblacka är ruskigt lik glampi i färgen eller vad säger ni?
här är den bruna igen men älskar hennes nyans.
överbyggd men hon är bara 2 år men har redan så mkt man och svans. om hon haft ål hade hon varit brunblack och det syns tydligt.
man kan nästan tro hon är brunblack. men de har kanske aldrig mjölmule?.
Inte jag heller :P men nu när du säger det så .. jag tänkte mer i banorna ljus isabell, ljust gulblack eller nåt ..
jag tror faktiskt inte han blir så ljus under som pälsen ser ut att luras med....inte om man tittar runt ögonen, har du sett?
eftersom han är black kommer han ju få en mörkare mask i ansiktet så lite ljusare på kroppen blir han nog...men tror faktiskt inte han blir så ljus som isabell eller gulblack...
gulblacka har väl dessutom svarta ben eller tänker jag fel?.
isabell har ju ljusa ben väl?.
här är hans syster som är isabellblack med bläs(efter grasteinn).
stoets mamma är mkt ljusare som synes:
men de har endå samma färg.
stoet är glampis gammelmormor.
på bilden är hon högdräcktig.
här ser vi 2 avkommor till efter grasteinn (ej den svarta).
den närmaste är silverbrunblack(om jag inte misstar mig helt) och den andra är brun men som ni ser med en jättefin nyans.
den silverbrunblacka är ruskigt lik glampi i färgen eller vad säger ni?
här är den bruna igen men älskar hennes nyans.
överbyggd men hon är bara 2 år men har redan så mkt man och svans. om hon haft ål hade hon varit brunblack och det syns tydligt.