Tävlings träns!

Sv: Tävlings träns!

KL

Hööks har snygga blingträns till islandshäst för inte allt för många pengar.

Sen har vi ju charismahorse där man kan beställa olika typer av träns i alla möjliga färger och utsmyckningar. :laugh:

Rött kan vara snyggt på en svart eller skimmel häst tycker jag, eller blått med för den delen. :)

KL
Jag har "blingat om" min nosgrimma eftersom stenarna flög åt alla håll och kanter under senaste tävlingen.
Jag köpte ett nytt lim på Panduro och det sitter superbra! Jag fick bryta loss stenarna som satt fel med nagelsax.
Nu är det ju bara nosgrimman och inte ett helt träns men det används på tävling så jag tycker att det ska ligga i den här tråden. :D
20495723.jpg

Den andra sidan är påbörjad men de små vita stenarna tog slut så jag väntar på nya. Det är isländska flaggan på andra sidan :D
20351175.jpg

Gud så snyggt! Vad duktig du är! :D

Och jag som inte ens visar upp hälften här :rofl:
Jag gav mig på ett pannband igår kväll också. Ska fota det när jag provat det på hästen, men de passar nog bra till nosgrimman :D

Kiickan hade typ en röd nosgrimma, uttryckte mig fel när jag sade träns (vilket är snyggt på svart häst). Det är skillnad på det och typ ett helrött träns med lila spännen.

Tycker dom har enormt fula träns på den sidan, i allmänhet. Tycker bara dom ser skumma ut, fel nyanser och fula modeller :angel:!

Det stod att det kommer att ta 1-3 veckor, men vad jag förstod det som så är det iaf skickat nu. Gud vad jag längtar!!! :love:
För er som inte har sett det så är det här pannbandet på väg hem till mig :D http://domain1013792.sites.fasthosts.com/ebay4/7rowCryBB5.jpg
Det kommer definitivt att få tillhöra tävlingstränstruppen!

Jag fotade mitt egenblingade pannband idag men är för trött för att lägga upp det nu. Det kommer imorgon istället.

Här kommer det. Svårt att få det bra på bild bara, det ser så matt ut :mad:

20549501.jpg

Gladaste hästen...
20549500.jpg

Oj bra fråga. Ett vanligt :p Köpte det på lillhästen för typ 160:-, man ändrar det i nacken men spännet är såpass litet att jag kan trä det genom pannbandet.

Men gud vad fint!!
Nu blev jag också sugen på att ge mig på något sådant i sommar när jag har gått om tid:D

Här kommer bilder!
Svårt att få med skim(m?)ret men på sista bilden lyckades jag ganska bra iaf.

20773020.jpg

20773021.jpg

20773019.jpg

Liknande trådar

Dressyr Vart hittar jag ett snyggt träns och benskydd till B-ponnyn? Svart träns med vitfodrad nosgrimma (gärna lack) och vita "fluffiga"...
Svar
4
· Visningar
1 555
Senast: Kiwifrukt
·
Dressyr Okej, så här är det. Jag har rätt nyligen gått över på storhäst, en trevlig hobbynivå-hopphäst vilket är precis vad jag var ute efter...
2
Svar
34
· Visningar
4 465
Senast: Nevermind
·
Islandshäst Jag hoppas jag lägger den här tråden rätt... Visste inte om jag skulle lägga den här eller under "Hästutrustning", men eftersom det...
Svar
8
· Visningar
2 507
Senast: Minett
·
Islandshäst Skulle vilja ha tips på snygga träns som passar till islandshästar. Gärna svart med mässingsspännen. Remontnosgrimma. Ingen käkrem och...
Svar
1
· Visningar
859
Senast: Askur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Retrievertråden
  • Hjälp
  • Barmarksdrag/canicross