Tävlings träns!

Sv: Tävlings träns!

Det här är Askurs och mitt tävlingsträns :love: till det har vi lite röda detaljer såsom ett rött schabrak och röda tyglar :D :D
krlek-022.jpg

Jag tycker det är det snyggaste som finns! :love:
10770749.jpg

Och så schabraket :)

Tack :bow:
Hm, jag vet inte riktigt :p men Top Reiter säljer såna iaf men detta är med engelsk nosgrimma då jag tävlar med stångbett men jag har också sett den med aachen & remont :)
Huvudlaget är köpt på Lillhästen i stav och jag skulle tro att det är Top Reiter. Nosgrimman köpte jag på SM iår :)
Huvudlaget kostade 400:- & nosgrimman 350 :- (från top reiter kostar det tillsammans 800:-) och tyglarna kostade 200 :)

Till Josephine: Skulle gärna se en närmare bild på ditt snygga träns med pärlor, spec på huvudlaget :D*love*

Senast ändrad:

Puttar upp den här tråden. Så lägg in nu bilder på era tävlings träns! :)

nu när vi ändå snackar träns o pannband och sånt, är det någon som vet var man kan få tag på ett fint pannband, ungefär ett sånt som Seth hade på VM?
Jag hittade bara ett med hjärtan, och det gillade jag inte..
Tacksam för svar :)

Jag frågade Helena vart hon köpt det, var i helt extas efter jag sätt det,typ köp begär gånger hundra. Men tyvärr var det i någon ridsportbutik neråt i landet :P! Men jag köpte nått från Horze i liknande modell med blåa typ blomstenar, kanske kunde vara nått?

16845280.jpg

Inte så bra bild tyvärr, den sjönk in i vinterullet:p.
16845281.jpg

Tack, jag älskar pannband. Har tänkt att köpa ett via internet, men är så osäker på storlekarna ponny eller full till islandshäst:crazy:?

Här är mitt tävlingsträns som jag köpte på Island när jag var på Landsmót sommaren 2006.
10507695.jpg

Ngn som vet vars man kan hitta bygelnosgrimma med ngt snyggt på nosdelen?

Såg en tjej på tävling i mars med supersnygg nosgrimma med pärlor på nosdelen, bygel, var tyvärr för blyg att fråga vars hon köpt det :o

Alla tips mottages tacksamt :D

Ngn som vet vars man kan hitta bygelnosgrimma med ngt snyggt på nosdelen?

Såg en tjej på tävling i mars med supersnygg nosgrimma med pärlor på nosdelen, bygel, var tyvärr för blyg att fråga vars hon köpt det :o

Alla tips mottages tacksamt :D

http://dinashastsport.jetshop.se/default.aspx
Har en massa fina bygelnosgrimmor, eller så väntar du tills karin åberg kommer. Det ska jag iaf göra, för hon har grymt snygga träns :idea:

KL
Jag har "blingat om" min nosgrimma eftersom stenarna flög åt alla håll och kanter under senaste tävlingen.
Jag köpte ett nytt lim på Panduro och det sitter superbra! Jag fick bryta loss stenarna som satt fel med nagelsax.
Nu är det ju bara nosgrimman och inte ett helt träns men det används på tävling så jag tycker att det ska ligga i den här tråden. :D
20495723.jpg

Den andra sidan är påbörjad men de små vita stenarna tog slut så jag väntar på nya. Det är isländska flaggan på andra sidan :D
20351175.jpg

Liknande trådar

Dressyr Vart hittar jag ett snyggt träns och benskydd till B-ponnyn? Svart träns med vitfodrad nosgrimma (gärna lack) och vita "fluffiga"...
Svar
4
· Visningar
1 555
Senast: Kiwifrukt
·
Dressyr Okej, så här är det. Jag har rätt nyligen gått över på storhäst, en trevlig hobbynivå-hopphäst vilket är precis vad jag var ute efter...
2
Svar
34
· Visningar
4 465
Senast: Nevermind
·
Islandshäst Jag hoppas jag lägger den här tråden rätt... Visste inte om jag skulle lägga den här eller under "Hästutrustning", men eftersom det...
Svar
8
· Visningar
2 507
Senast: Minett
·
Islandshäst Skulle vilja ha tips på snygga träns som passar till islandshästar. Gärna svart med mässingsspännen. Remontnosgrimma. Ingen käkrem och...
Svar
1
· Visningar
859
Senast: Askur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Retrievertråden
  • Hjälp
  • Barmarksdrag/canicross