MöRS sommarlätta 28/6

Sv: MöRS sommarlätta 28/6

Jag ska också dit! =) Varken som ryttaren eller funktionär dock, men man måste ju passa på när det i stort sett är på hemmaplan! ;)

Jag ska dit och titta och heja på alla som jag känner och känner igen. Jag ska fota lite också:laugh:

Den här gången vet jag hur man rider alla grenar. ;) Men tack för det på vallfari pass då du förklarade för oss.

*kl*

Själv drömde jag i natt att jag var försen till tävlingen och missade femgångsuttagningen. :crazy:

Mardröm kallar vi sånt! :D
Jag ska försöka känna igen så många som möjligt, och om jag misslyckas så får ni hälsa på mig! Gärna med "buke-nicket" så jag vet vem det är :rofl:

Okej. Jag heter iaf vanligen Lina och skruttar runt på en liten fux som heter Vattar.

Nu är det bestämt att jag ska fota åt MÖRS på tävlingen:laugh: Mvh/ Jeanette (som kommer att ha en Ylur frá Vatnsholti jacka eller keps:D)

Den här gången vet jag hur man rider alla grenar. ;) Men tack för det på vallfari pass då du förklarade för oss.

*kl*

Själv drömde jag i natt att jag var försen till tävlingen och missade femgångsuttagningen. :crazy:

Hihi, det är ju bra, och det var så lite så ;)

Såna mardrömmar är hemska! Usch, det räcker med att stressa på dagen ju...!

kl
Jag fattar inte att ni vågar tävla på en så förhållande vis stor tävling! :eek:
Jag var helt förstörd på en liten möörstävling på fors! Men då var jag ioförsig väldigt sjuk när jag tävlade, så jag får skylla på det:angel: Men jag har dåliga nerver.

Kan inte alla göra typ en pinn där det står: Buke Imnir eller något ;)
Så man har en chans att känna igen alla :D

KL.
Jag ska dit och tävla.
Rider V5 och T7 YR på en liten svartvit sak med MASSA man. Man kan inte missa honom ;)

Äsch, jag har tävlat sedan 1999 så man vänjer sig. Jag tror ALLA har tävlingsnerver i början faktiskt, det hör till! ;)

Verkar som det är en hel del bukare som ska dig själv ska jag oxå dit så som på många andra tävlingar även denna gång med butik.

Ska bli kul till hösten då man kanske själv kan åka på tävling och tävla för en gångs skull.

Kom gärna fram och häsa!

Fatima

*kl*
Packas för fullt nu. Åker till en kompis ikväll så blir det lite kortare imorgon bitti.

Knapp

Naggur ställer upp i fyrgång ungdom med medryttaren Sofia Petterson
Och i tölt vuxen med mamma Britt-inger Laaksonen

Vårat team är lätta att känna igen=)
Vi har jackor med texten "Naggur från Stora Mälby" på ryggen. Sen så är ju Naggur lätt att känna igen=)
En ljus gulsvart sötsak=)

Kul då ses vi förhoppningsvis kom förbi om du hinner och snacka lite vet jag
Mvh Fatima

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 219
Senast: Bison
·
R
Skola & Jobb Nu skulle jag vilja ha jobb tips! Det är nog ganska så många år kvar förmig men det gör ju inget att börja tänka nu iallafall! Plus att...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
6 315
Senast: Gunnar
·
Hästvård Står just nu i ett jäkla mysterium. Tankarna går som en studsboll. Tänker jag berättar händelseförloppet så får vi se vad ni har o säga...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
4 380
Övr. Barn Lite osäker på om tråden hamnar rätt nu, då frågeställningen gäller ett mera helhetsomfattande perspektiv än själva barndomen. Mod får...
5 6 7
Svar
128
· Visningar
7 338

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Retrievertråden
  • Hjälp
  • Barmarksdrag/canicross

Hästrelaterat