Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
KL.
Anki/Tilberi - 1:a i fyrgång vuxen och delad 1:a i tölten
Väldigt OT.
men Kiickan, hur går det för Patricia som köpte Flosi? (visser står han på beatelund) Han ägdes innan av en familj i min klubb och jag tyckte bara han var den sötaste jag sett ungefär, med mycket gång. De har varit anmälda till ett par framtidstävlingar, men varit strukna varenda gång.
För mig gick det både bra och dåligt. Efter en urkass uttagning i fyrgång på totalpoängen 4,97 så låg vi i B-final. Där slutade vi tvåa på 5,17, alltså 8e plats totalt.
Tölten gick bättre och jag gick ut på 5,20 strax efter Michis som ledde på 5,23. Han gick bättre i finalen och vi ledde efter arbetstempot på poängen 5,5 men när det valfria kom så hade vi inte en suck mot Michis och Micke Slutade på 5,42 och en tredjeplats
Verkligen en jätterolig dag! Bra organiserat MöRS!
Tack för berömmet till klubben, det är väldigt roligt att höra då vi ju faktiskt aldrig gjort detta förut.
Ville bara säga att jag verkligen gillar Brjann, det är alltid lika roligt att se er två på våra tävlingar! Han är jättesnygg och du rider honom bra!
/Erica