Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Övr. Barn Är det bara jag som får grov ångest och genast börjar måla upp diverse scenarion i huvudet när jag ser detta? Eller är jag bara...
6 7 8
Svar
146
· Visningar
11 781
Senast: Raderad medlem 19815
·
Gravid - 1år Vet att flera här inne är vassa på det här med föräldrapenning och vad som gäller =) Milton är nu snart 10 månader och jag har smått...
Svar
6
· Visningar
1 444
Senast: Armani__
·
Gravid - 1år Konstig fråga kanske men här boas det för full och jag funderar på hur jag ska bädda vagnen. Har köpt ett fårskinn men hur använder jag...
Svar
9
· Visningar
2 234
Senast: Swat
·
Småbarn Jag vill inte vara kvar på mitt jobb av olika skäl, vill gärna gå nån utbildning och bli nått som jag trivs bättre med och där jag...
2 3
Svar
41
· Visningar
4 803
Senast: Mammas
·
Gravid - 1år Är gravid med tredje barnet och min sambo är tysk. Har börjat fundera på hur det fungerar i andra länder. Har tex förstått att lustgas...
2
Svar
31
· Visningar
5 250
Senast: Mikan
·
Gravid - 1år Ja, jag hade räknat med att få mindre sömn, men att man skulle bli såhär trött fattade jag inte... Sedan dottern föddes, den 8...
2 3
Svar
40
· Visningar
5 283
Senast: Mammas
·
Gravid - 1år Min bebis (10 veckor) vill inte sova så mycket på dagen. Hon sover hela nätterna, somnar mellan ca 19-21 på kvällen och sover till ca 8...
Svar
7
· Visningar
3 703
Senast: Nillizan
·
Småbarn Min lille kotte, eller han är inte så liten längre, blir snart 6 år, har en utvecklingsstörning, troligen även ADHD och autism. Han går...
Svar
9
· Visningar
1 580
Senast: Coop
·
Övr. Barn Jag är gravid med mitt första barn. Min pappa är en väldigt social människa och vill gärna att vi kommer och hälsar på ofta. Problemet...
Svar
15
· Visningar
1 726
Senast: Lionheart
·
Småbarn Hur sköter ni barnhygienen? Dvs vad lär ni era barn? När lär ni dem tvätta händerna efter "toabesök" är det när dom släppt blöjan...
2
Svar
36
· Visningar
8 548
Senast: Björk
·
Gravid - 1år Hur säkra är graviditetstesten som man köper på apoteket? Testade först Clear Blue 2-pack, gjorde de första runt den 15/1 och den andra...
2
Svar
25
· Visningar
2 601
Senast: Cilla
·
P
Övr. Barn Efter att ha läst många trådar där ämnet med förskoletider avhandlas måste jag säga att jag inte förvånad. Den bild jag får här stämmer...
2 3
Svar
54
· Visningar
4 421
Senast: Sar
·
P
Övr. Barn Jag har verkligen noll koll på sånt här och började fundera lite. Nu jobbar jag heltid och tjänar helt okej. Jag funderar dock på att...
Svar
7
· Visningar
1 458
Senast: jerseyko
·
Övr. Barn Jag kom hem och satte mig vid datorn. Såg att två vänner på fb länkat till samma polisnyhet och klickade in mig där...
Svar
8
· Visningar
1 465
Senast: Ninnurur
·
Övr. Barn http://gd.se/nyheter/sandviken/1.2836235-sandviken-skarper-forskolesakerhet-efter-dodsolyckan Hände igår, jag trodde i min enfald att...
Svar
12
· Visningar
2 016
Senast: Badger
·
Övr. Barn Vi har nu beslutat oss för att skaffa syskon till liten. Spiralen åker ut 23/3 och jag har ägglossning i månadsskiftet. Om jag...
Svar
12
· Visningar
1 932
Gravid - 1år Våran Milton använder fortfarande liggdelen i sin duovagn, men eftersom det snart är dags att gå över till sittdelen så funderar jag på...
4 5 6
Svar
109
· Visningar
8 448
Senast: NeverEver
·
Övr. Barn På Senior har de en långkörare där folks delar med sig av sina luncher/middagar, väldigt farligt att läsa när man är hungrig! Länk till...
6 7 8
Svar
146
· Visningar
10 474
Senast: turbofling
·
Q
Gravid - 1år Ni som har använt foglossningsbälte, kan någon kanske svara på mina pucko-frågor kanske? :crazy: Fick ett ärvt i brevlådan från en...
Svar
3
· Visningar
2 506
Senast: jerseyko
·
Övr. Barn Jag ska på MR med min son snart för att han har haft ont i ett ben läänge. Någon som varit på mr som vet när man får svar om de hittar...
Svar
5
· Visningar
915
Senast: raggarn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka