Sv: Gravid?
Berättade för honom förra lördagen när vi var ut och åt och han blev överlycklig
Hade sagt till hans sambo att jag skulle till BM och han va så nyfiken så då sa jag bara rakt ut "ja om du måste veta nu så är det BM jag ska till" och då fattade han direkt och blev hur glad som helst
sadandy
Hade bara tänkt berätta det för pappa på bröllopsdagen, hans sambo visste redan. Det är ett familjärt bröllop dom ska ha nu sen blir de fest för vänner och så lite senare.
Quiss
GRATTIS
Min mens uteblev inte utan jag började känna mig lite konstig och brösten började bli ömma och växa. Så då sökte jag efter graviditetstecken på nätet och hitta lite olika tidiga tecken på graviditet som stämde in på mig.
Igår när jag och sambon satt och kollade på film så kom illamåendet från ingenstans och jag började skaka, kunde knappt dricka nånting heller
Fick i mig lite vatten som tur var. Sen är det ju tur att man har en underbar sambo som låter mig lägga ner huvudet i hans knä och då först började det släppa sen somnade jag haha.
Är ganska vanligt att jag somnar när vi kollar på film, tror han börjar bli lite trött på att jag nästan aldrig ser klart på en hel film med honom