Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Småbarn Döm om min förvåning när min nästan ettåring började kräkas i bilen igår! Har aldrig visat tendenser till åksjuka tidigare, och mådde...
Svar
3
· Visningar
2 455
Senast: Tassa
·
I
Gravid - 1år Jag undrar hur jag ska få i mig det...? Hörde förut att linfröolja (usch... vilket jag helst inte stoppar i mig :D) skulle funka, men...
Svar
10
· Visningar
1 291
Senast: Mammas
·
Gravid - 1år Lillebror tittade ut för lite drygt en vecka sedan, döm om vår förvåning när vågen visade 5620 gram och 56 cm lång! :eek: Storasyster...
2
Svar
20
· Visningar
2 514
Senast: Jaahl
·
Övr. Barn Min bejbis är idag en vecka gammal, jag ammar och har i princip hela tiden använt amningsnapp. Men enligt BVC så är ju inte amningsnapp...
Svar
12
· Visningar
2 483
Senast: trazel
·
Småbarn Jag letar lite efter ett regnställ i storlek 86 som lillan ska ha på dagis. Men det är ju så dyrt! Speciellt med tanke på att hon ska ha...
2
Svar
21
· Visningar
3 172
Senast: Koltinna
·
Småbarn Isak gillar att puzzla men de flesta puzzel vi har hemma är för vuxna eller större barn. De han har själv är för typ 1 åringar. Så det...
Svar
4
· Visningar
2 040
Senast: Chlo
·
Övr. Barn Snälla, säg att det går att uppfostra barnen så att de inte blir odrägliga egocentriska, fjolliga fjortisar...:grin: Ni som har...
2
Svar
24
· Visningar
2 961
Senast: Jamtland
·
Gravid - 1år dottern är 5 dagar, amningen funkade inte alls på bb..Så fort hon blev lagd till bröstet så blev hon arg, fick inget tag om patten och...
2
Svar
20
· Visningar
2 477
Övr. Barn Vad skulle du göra om du fick reda på att ditt barn inte är ditt biologiska barn? Alltså att de råkat byta ut bebisarna på sjukhuset och...
2
Svar
30
· Visningar
3 282
Övr. Barn I början av året satt jag hos bm och såg en beskrivning på en stickad bebis-overall. Glömde kolla vilket nummer och vilken av...
Svar
0
· Visningar
1 499
Senast: Mikan
·
Övr. Barn Korta versionen: http://www.theglobeandmail.com/life/the-hot-button/video-watch-bullied-kid-fight-back/article1942376/ Långa...
Svar
2
· Visningar
1 195
Senast: vindvissla
·
Gravid - 1år Ni som lyckas med konststycket att kombinera bebis / småbarn med häst, hur gör ni? Jag tycker att det verkar omöjligt! Har en 4-månaders...
Svar
3
· Visningar
938
Senast: feel
·
Övr. Barn måste bara få sörja lite.... och gnälla, och skrika och, och, och.... :cry: Mannen och jag försöker sedan ett bra tillbaka att få...
2
Svar
20
· Visningar
2 785
Senast: NeverEver
·
Övr. Barn Har en fråga! Först lite bakgrund. Min son är 9 år och går i 3an. Skolan är mestadels rolig och det är en glad kille som går till...
Svar
10
· Visningar
3 563
Senast: fijja
·
Småbarn Sonen är 3½ år och har alltid varit snäll och lydig. Men nu har det hänt något, trots? Han vägrar att lyssna, Nej är någonting som...
2
Svar
27
· Visningar
4 989
Senast: mino
·
Småbarn Läget är följande. Ett par har separerat nyligen och kan ej komma överrens. Dom har tre barn. Hon är arbetslös sedan september och har...
Svar
7
· Visningar
1 465
Senast: fijja
·
Småbarn ... och vatten finns det alltid i toalettstolen. Har någon en bra ide på hur man kan barnsäkra toastolen. Jag kan ju inte duscha när...
Svar
9
· Visningar
1 816
Senast: Snovind
·
Småbarn Har en son på 5,5 år som har den något luddiga diagnosen "Autismliknande tillstånd", (kommer en att bli en ADHD utredning också) Det...
Svar
13
· Visningar
2 896
Senast: prinsus_
·
Q
Gravid - 1år Å vad jag längtar efter att få börja RIDA Igen!!!! är i sjätte månaden nu... :p Hur snart efter förlossningen började ni rida igen?
Svar
17
· Visningar
1 591
Senast: ako
·
Småbarn Jag och min dotter som är 19 månader bor nu i en stor 3:a (lägenhet) på 3:e våningen utan hiss. Det är super jobbigt att bära allt upp...
Svar
14
· Visningar
1 452
Senast: Koltinna
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka