Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Gravid - 1år jag har ett litet problem och undrar om detta är nått någon av er varit med om. jag har mjölkkörtlar i armhålorna. :crazy: dom fylls...
Svar
9
· Visningar
2 709
Senast: Cilla
·
  • Låst
Småbarn :love: :love: Nu finns även tre stycken sommarmammor med på listen! :) Januari 15/1 uva - första barnet - pojke (18/4) Mars 1/3...
98 99 100
Svar
1 995
· Visningar
91 603
Senast: Michellan95
·
  • Låst
Övr. Barn Här får alla vara med! Du som har barn, vill ha barn, inte vill ha barn eller bara är nyfiken! Vi pratar om allt vi känner för, om våra...
99 100 101
Svar
2 004
· Visningar
127 938
Senast: Snyggve
·
Småbarn Ja vi har bestämt oss för att vi skall resa på semester för första gången på evigheter och då första gången för gussen. Han är ju nu...
Svar
10
· Visningar
2 043
Senast: Sunshine
·
Småbarn å alla dessa regler till höger och vänster..... Andreas ska ju som de som läste den gamla tråden jobba borta 7 dagar, sen hemma och...
Svar
13
· Visningar
1 454
Senast: Cilla
·
Småbarn http://www.aftonbladet.se/kropphalsa/article12807647.ab usch så tragiskt :cry:
2
Svar
27
· Visningar
7 514
Senast: vindvissla
·
H
Övr. Barn Vad gör man när kroppen skriker efter barn, men hjärnan gör allt för att föröka tänka på något annat? Utan allt lyckas särkilt bra då...
Svar
15
· Visningar
1 924
Senast: Mirre
·
Gravid - 1år ... att någonting var ovanligt med er? Alltså att ni var gravida? Jag var med om en superkonstig sak igår, och jag skulle tro att det...
2
Svar
30
· Visningar
14 544
Senast: Oregano
·
F
Gravid - 1år 2007 var ja senast gravid gjorde då standard HIV test, första provet visade falsk positiv, andra provet negativ. Nu har jag gjort HIV...
Svar
6
· Visningar
6 706
Senast: Vilya
·
Övr. Barn Min 2-åring kaskadspyr av fisk. Vi har provat kokt lax, rökt lax, fiskpinnar. (hon har dock tidigare ätit torsk och alaska pollockfileer...
Svar
2
· Visningar
1 465
Senast: Gnist
·
Småbarn Jag behöver tips på kall mat till Emilia (2 år) och mat som går att plocka med själv till Maja (snart 6 mån). På måndag börjar...
Svar
5
· Visningar
1 124
Senast: Freyja_bus
·
Övr. Barn Det finns ju hur många rekommendationer och läror om bebisar och deras sömn. En del säger att de ska somna själv redan från första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
6 858
Senast: uva
·
M
Övr. Barn I Januari var min mens sen så efter 3 dagar tog jag ett digitalt gravtest som visade "Gravid 1-2 veckor" men efter 2 dagar kom min mens...
Svar
0
· Visningar
809
Senast: More_Champagne
·
Gravid - 1år Får be om ursäkt för mycket text och hoppas någon orkar läsa! Jo... vår lille är nu 7 veckor. När han var drygt 4 veckor dök det...
Svar
9
· Visningar
10 279
Senast: Jaahl
·
Småbarn Min dotter är 19 månader och som bor hos mig och går på förskolan i min kommun. Hennes pappa bor i grannkommunen. När hon skrevs in på...
Svar
4
· Visningar
2 911
Senast: angelwings
·
O
Gravid - 1år Det finns säkert många liknande trådar men jag är väldigt ny i denna sits och skulle behöva tankar från er som varit här...
Svar
10
· Visningar
3 153
Senast: Görel
·
M
Gravid - 1år Kul med namn tycker jag, är nyfiken på vad ni tänkte/tänker er för namn till erat barn? Om ni har barn, vad hade ni för förslag...
7 8 9
Svar
178
· Visningar
42 700
Senast: Mirre
·
Småbarn ... har jag hört kan vara bra när barnet har hög feber. Men hur svalt ska det vara för att ha effekt men inte vara för kallt?
Svar
3
· Visningar
4 011
Senast: ako
·
Övr. Barn Ja, vad brukar ni laga för middagar hemma? Varför jag undrar är för att själv är jag sådan att jag vill ha varierande mat hemma och det...
2
Svar
37
· Visningar
3 828
Senast: Mabuse
·
Övr. Barn Sambons syster hade beräknad förlossning den 10 mars,inget hände,och så som jag fattade det så skulle hon in den 24 och tala med läkaren...
Svar
8
· Visningar
1 960
Senast: Rhodugune
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka