Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Övr. Barn Jag har jobbat med barn i ganska många år nu, från förskola upp till skolår 9. Något som slår mig är hur många föräldrar/vårdnadshavare...
2
Svar
30
· Visningar
4 260
Senast: Sol
·
Gravid - 1år Jag skrev förut en eller några trådar om att jag skulle bli moster. BF var beräknat till den 8e maj, men sent igår kväll kom den lilla...
Svar
6
· Visningar
1 019
Senast: Gabbi
·
Småbarn Tänkte fråga er andra om ni haft läkarbesök från BVC i hemmet istället för på BVC? Barnet är 8 månader. Coop - som funderar litegrann...
Svar
9
· Visningar
1 803
Senast: Coop
·
Småbarn En av mina varsta mardrommar, med ett barn som ar snabb som blixten och inte ett dugg radd for att vara utan mamma...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
9 413
Senast: No1
·
Övr. Barn Ni som gjort en konisering (opererat bort cellförändringar på livmoderhalstappen) Hade ni lätt för att bli gravida och behålla barnet...
Svar
14
· Visningar
24 590
Senast: ujent96
·
Övr. Barn Ja nu börjar det ju vara riktigt behagligt att vara ute och frågan om solkrämens vara eller icke vara har börjat cirkulera här hemma...
2
Svar
22
· Visningar
2 753
Senast: Syrran!
·
Småbarn Det här kommer bli ett långt inlägg men jag hoppas och ber er att orka igenom allt och skriva om era erfarenheter och åsikter. I...
2
Svar
31
· Visningar
6 664
Senast: Lupin
·
Gravid - 1år Måste berätta om en grej som hände igår och gjorde mig väldigt ställd, visste inte alls hur jag skulle reagera. Vi var på nyårsfest...
2 3
Svar
59
· Visningar
7 529
Senast: Mitten
·
Övr. Barn Ännu så länge så känner jag att jag kan spara undan Lillans barnbidrag. Känns som en bra buffert inför hennes framtid... MEN hur ska...
2 3
Svar
52
· Visningar
4 531
Senast: EmelieR
·
Gravid - 1år Har lite funderingar kring barnvagn... Vi har en Teutonia från 2005, har ingen aning om vad modellen heter. En helt vanlig kombi-vagn...
Svar
11
· Visningar
1 646
Senast: Lydia
·
D
Övr. Barn Hej. Ni som har fått barn nr två. Visste ni direkt att ni var "redo" för nr två? Om ni inte riktigt kunde "bestämma" er vad gjorde...
Svar
16
· Visningar
1 779
Senast: Elinkan
·
Övr. Barn En "vän" till mig hade härom dagen skrivit på fb att hon tyckte att det krävdes föräldrakörkort eftersom det fanns klackskor till små...
5 6 7
Svar
120
· Visningar
11 830
Senast: Badger
·
V
Gravid - 1år Jag har en fast anställning på 70% men har under 2 år nu pluggat heltid samtidigt som jag jobbat 40%. (Antar att jag då behållit mitt...
Svar
8
· Visningar
1 033
Senast: voltigehoppare
·
Gravid - 1år Om man har ett barn som är max 6 månader och separerar, vad händer då? Antar att barnet är för litet för att bo varannan vecka? Kan...
Svar
4
· Visningar
1 775
Senast: Sandra78
·
Småbarn Isak 3 år ska få syskon i dec och har väl inte riktigt förstått vad det innebär. Hur gjorde ni när ni berättade för era barn att det...
Svar
14
· Visningar
2 010
Senast: Sar
·
Småbarn Nu tror jag Buke är rätt ställe att få lite medhåll ;). Har köpt en fin, knallgul regnjacka till L med Pippi på, och en kompis till mig...
2 3
Svar
42
· Visningar
6 602
Senast: Björk
·
Småbarn Ni som bor i Stockholmsomradet, hur klar ni era barn just nu, framforallt ytterklader? Vi flyger till Sverige imorgon och jag vet inte...
Svar
6
· Visningar
1 244
Senast: Hyacinth
·
Gravid - 1år Ja, nu är det ju ett bra tag kvar tills liten växer ur babyskyddet, men vi började fundera på vad nästa steg är? Någon form av...
2
Svar
33
· Visningar
8 435
Senast: jemaha
·
Övr. Barn Jag blir inte klok på det här :confused: Har googlat och sökt både på FK's hemsida och på skatteverket, men jag fattar inte. Ska...
Svar
8
· Visningar
2 125
Senast: Snyggve
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka