Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

R
Gravid - 1år Mest nyfiken.. Jag är gravid i vecka 20 o har sen 1-2 veckor blivit akut kissnödig nästan direkt när ja kommer upp i sadeln. Kissar ja...
Svar
9
· Visningar
1 533
Senast: Elize
·
Övr. Barn Finns det hoppgungor som inte behöver sitta på en dörrkarm? Dottern älskar redan att bli guppad i knät så en hoppgunga såsmåningom...
Svar
3
· Visningar
3 585
Senast: Modett
·
M
Gravid - 1år Är det någon som vet om man kan söka om gemensam vårdnad innan barnet är fött, eller är det något man måste göra efter? Jag och den...
2
Svar
21
· Visningar
2 645
Senast: Mustasukka
·
Gravid - 1år Jag var en av dem som gick upp massor - ungefär 25 kg under graviditeten och hade gigantisk mage. nu rasar allt av mig, är -28 kg nu...
2
Svar
21
· Visningar
6 868
Senast: TinyWiny
·
Småbarn Moa går på dagis ons- fre förmiddag, då tar jag ut FP hela måndag, tisdag och halva dagar ons-fre. Men nu är jag vikarie på...
Svar
0
· Visningar
721
Senast: Comfort
·
E
Övr. Barn Nu är grabben 5 månader och det är hög tid att börja med nåt slags skydd igen. Har använt ringen förr om åren och var mycket nöjd. Var...
Svar
12
· Visningar
6 546
Senast: Calazirya
·
M
Gravid - 1år Näst intill omöjligt att hitta! Hittar inte någon passande bal eller student klänning. Tips om några bra sidor mottages tacksamt! :)
2
Svar
30
· Visningar
3 664
Övr. Barn När nästa barn kommer så är storebror 2 år. Han är med andra ord för liten för att gå själv några långa sträckor och jag själv är inte...
2
Svar
21
· Visningar
3 575
Senast: Snyggve
·
Gravid - 1år Vad har ni fått för presenter från vänner som ni verkligen uppskattat när ni var gravida/fått barn? Nu börjar man bli så gammal att...
2
Svar
21
· Visningar
5 509
Senast: EmelieR
·
Gravid - 1år Jag har en stor tjej som vägde 8 kg vid drygt tre månader, hon är matfrisk och ganska rund! Nu börjar hon snart bli fyra månader och jag...
Svar
4
· Visningar
2 523
Senast: Nillizan
·
Övr. Barn Jag överväger att starta ett litet företag under mammaledigheten. Inte för att jag tror att jag kommer att få så mycket tid över men jag...
Svar
10
· Visningar
2 398
Senast: pastejja
·
T
Gravid - 1år Hej, Kräk-Fia här igen.. Jag lyckades faktiskt behålla mat och dryck igår :bump: Idag mår jag lite illa, men ännu har jag lyckats...
Svar
7
· Visningar
1 621
Senast: Lenis
·
Gravid - 1år .. för att göra puré till en liten? Vad har ni odlat för grönsaker och gjort puré av, alternativt vad har ni gett för puréer till de...
Svar
11
· Visningar
1 241
Senast: trazel
·
Gravid - 1år Ja, då var vi nästan uppe i 2000 inlägg i förra tråden, så vi fortsätter väl här då :)
72 73 74
Svar
1 460
· Visningar
80 925
Senast: Mabuse
·
Gravid - 1år Jag misstänker att jag hade ett mycket tidigt missfall i slutet av mars, alltså för en dryg månad sedan - så tidigt att jag inte ens...
Svar
6
· Visningar
1 235
Senast: LJOSSA
·
V
Småbarn Har ni några tips om hur man uppmuntrar sitt barn att sluta suga på tummen? Vår dotter suger mycket på tummen. Tänderna blir sneda och...
2
Svar
27
· Visningar
11 484
Senast: Snyggve
·
Övr. Barn Dottern är nu 5 veckor och följer sin viktkurva. Men på kvällarna är mina bröst tomma, trots att jag låter henne suga hur länge hon vill...
Svar
17
· Visningar
8 756
Senast: Nillizan
·
Småbarn Kan vi båda föräldrar som är gifta och bor ihop samtidigt vara föräldralediga med varsitt barn? Det skulle underlätta för en långresa...
Svar
3
· Visningar
6 812
Senast: oz_joj
·
Gravid - 1år Nu när alla andra har sina "egna" trådar, kan väl vi också ha en? Vore kul att höra lite om hur det går för alla, hur vardagen ser ut...
4 5 6
Svar
116
· Visningar
11 019
Senast: Freyja_bus
·
Övr. Barn Första gången jag tittar in på föräldrar(jag har inga barn själv)... Undrar om någon har råd och tips angående...
Svar
14
· Visningar
3 624
Senast: Mammadutt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka