Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Y
Gravid - 1år Hur lång tid tig det för er att bli gravida från det att ni slutade med preventivmedel :)? Vad hade ni för preventivmedel? Jag och...
Svar
18
· Visningar
1 937
Senast: voltigehoppare
·
Gravid - 1år Bebisar får väl inte vistas i sol om de är under 12 månader? Om jag uppfattat rådet rätt så är det ganska stränga riktlinjer för så små...
Svar
3
· Visningar
1 561
Senast: turbofling
·
Småbarn Hej. Min tremånaders son har fått torr och röd hud. det började rätt tidigt med att han fick hormonplitor och sen blev huden...
Svar
5
· Visningar
9 287
Senast: stizz
·
Q
Gravid - 1år Kom på nu i helgen att det kanske är smart att börja fundera på den här omtalade väskan, men vad ska man egentligen stoppa i den och vad...
2
Svar
23
· Visningar
2 438
Senast: fitzy
·
M
Övr. Barn Vet inte om detta är rätt forum eller om de ska ligga under äldre ungdom skitsamma.. Jag är rent ut sagt panikslagen :confused: Jag...
2
Svar
25
· Visningar
3 786
Senast: jerseyko
·
Småbarn Hjälp! Mitt barn snart 22 månader lilla dotter har blivit ett monster :o Eller riktigt så illa är det inte ännu. Men vi bits...
Svar
19
· Visningar
6 070
Senast: Spirit
·
Småbarn Hörde precis av kompis, som hade löst ett hårproblem med sin dotter som hade tagit saxen och klippt på sig själv lite (alltså dottern)...
2
Svar
23
· Visningar
4 103
Senast: cirkus
·
E
Övr. Barn Kan börja med att jag är ny på detta forum. Mitt namn är Emelie och jag bor tillsammans med min sambo och vår 8 månaders dotter, Thea i...
Svar
16
· Visningar
2 399
Senast: susanne
·
Småbarn Vill bara dela med mig, hur jag löste ett problem med tjejen och på ett ganska smidigt och fiffigt sätt, som vi ska fortsätta med även...
6 7 8
Svar
147
· Visningar
12 991
Senast: Badger
·
Småbarn Vi har ett litet problem som jag behöver era tips och råd på hur vi ska hantera det. Emilia som är 2 år och 2 månader är just nu...
Svar
6
· Visningar
1 213
·
Småbarn Välkomna till del 13 :) Januari 15/1 uva - första barnet - pojke (18/4) Mars 1/3 Svartfot - första barnet - flicka (8/3) 9/3...
98 99 100
Svar
1 991
· Visningar
93 400
Gravid - 1år Lilla fröken, snart 16 veckor, har fått för sig att liggvagn är en pina, och sele är en pina om man inte får sitta framåtvänd och titta...
2 3
Svar
47
· Visningar
10 488
Senast: Diplomaten
·
S
Gravid - 1år Fick barn för z antal veckor sedan! underbart! MEN, den här mysiga, underbara bilden man har och ser när man träffar andra att bäbisar...
2
Svar
20
· Visningar
2 529
Senast: sadandy
·
J
Övr. Barn Vet inte var jag skulle posta denna tråden så jag gör ett försök här. För en vecka sen så förändrades mitt liv drastiskt, hela min...
2
Svar
26
· Visningar
6 386
F
Övr. Barn Jag är en singel mamma som är jätte nöjd med mitt liv ensam med mitt barn och jag har varken lusten eller viljan att skaffa barn i...
Svar
13
· Visningar
2 646
Senast: ako
·
Gravid - 1år Mer frågor i barnvagnsdjungeln... Vi har skaffat en rejäl Emmaljunga, men vill ha en lättare för shoppingturer också. En kompis har en...
Svar
0
· Visningar
644
Senast: misan
·
Gravid - 1år Min 4 månaders bebba har eksem. Bvc-sköterskan säger att det är ngt jag ätit t ex röda bär, tomat, röd paprika, färgämnen, citrusfrukter...
Svar
11
· Visningar
2 351
·
Småbarn Jag har en dotter som nyss fyllt 5 år och nu börjar hon tjata om att hon vill börja på ridskola. Jag är tveksam till om det kanske är...
2
Svar
21
· Visningar
4 104
Senast: ako
·
V
Gravid - 1år Har i flera timmar nu haft ont och varit jätteöm i magen. Mest precis över bebismagen men även i resten av magen. Är det normalt? Organ...
Svar
7
· Visningar
1 089
Senast: voltigehoppare
·
Övr. Barn Just nu ser man "alla andra" åka på dyra skidresor med sina barn eller åka till varmare länder på solsemester. Själva sitter vi kvar här...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
14 564
Senast: Quiss
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar