Tio tusen tankar om Den berömda väskan..

Sv: Tio tusen tankar om Den berömda väskan..

Jag hade 2 väskor med mig.

En liten väska in på förlossningen med shampoo, balsam, tvål, hårborste och kamera (Och i väskan packade vi ner mina kläder när jag böt om)

Sen upp till bb hade vi en större väska med ombyten till bebis i stl. 50 och 2 pyamasar i dubbelstorlek 50/56. Strumpor, mössa och filt.
Till mig topp från apoteket (samma som minimundus) och rena underkläder.
Åkte hem i samma kläder jag kom dit i.
Och för att överleva ett dygn på bb, min bärbara dator med såntdär trådlöst kontant-surf.
TUNNA bindor.

Rekommenderar inte bh, mina bröst varierade ENORMT i kupstorlek, ibland var de D-kupa för att en kvart senare hade den ena vuxit till en typ F-kupa.

Sån där töjbar bh kan man beställa från minimundus annars.
Jag sover i en sån varje natt fortfarande, och den är toppen i början när brösten är sprängfyllda och ömma.

Och när bröstet läcker på natten, jag har amningsinlägg i BH:n. Halvkul att vakna i en pöl av mjölk liksom. ;)

Ja, inlägg är nödvändigt fortfarande när sonen är 3 månader. Men den töjbara bh´n håller dem på plats.

*kl*
säger bara att om din sambo snusar så lägg ner extra dosa! det gjorde jag å tur det för snus gick det åt under förlossningen och jag hade INTE låtit honom springa och köpa det just då:D

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka