Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Småbarn Trots att jag fullkomligt älskar min Edge är den lite otymplig att ha bilen om man vill få in mer :D Bagagen är stor men som det är nu...
Svar
7
· Visningar
1 727
Senast: jerseyko
·
Gravid - 1år är i vecka 33+5 nu och har börjat fundera på vad man ska ha med sig in till BB. Ska göra ett planerat snitt och kommer bli kvar ett...
2
Svar
29
· Visningar
4 738
Senast: Calazirya
·
Småbarn Det finns ju en bm-tråd att skriva i när man varit hos barnmorskan, men jag tycker vi kan ha en tråd som vi kan skriva i när vi varit...
14 15 16
Svar
303
· Visningar
30 119
Senast: Snyggve
·
Övr. Barn Jag har en gammal dammsugarslang som blir perfekt som "tankslang" till bobbycars och cyklar för barnen. Har ni något tips på hur jag...
Svar
8
· Visningar
1 396
Senast: Lupino
·
T
Gravid - 1år Någon mer som har blivit inlagd med dropp pga att kräkandet helt enkelt inte ger med sig?
2
Svar
20
· Visningar
6 158
Senast: rubytoo
·
Småbarn Jag kanner mig helt fantasilos! Min trearing ar helt opysslig sa vi haller aldrig pa med nagot sadant. Jag kan redan nu forestealla mig...
Svar
13
· Visningar
2 876
Senast: vindvissla
·
Gravid - 1år Dottern håller på att smaka lite mat och så, men efter att ha fått lite havregrynsgröt så tyckte jag att hon vart så knölig i magen så...
Svar
7
· Visningar
6 426
Senast: Freyja_bus
·
Småbarn Jag har en dotter som är snart 2 år och hennes pappa och jag är separerade och har gemensam vårdnad. Min dotter är verkligen mitt ALLT...
Svar
3
· Visningar
1 398
Senast: ako
·
Övr. Barn Är lite inne på att köpa en ny sittvagn. Har en Urban Jungle men är inte helt nöjd med den ännu. Passar nog bättre sen när Julia blivit...
2 3
Svar
53
· Visningar
3 953
Senast: Elinkan
·
Övr. Barn Jag har apotekets billiga bröstpump och den är ju helt värdelös, pumpar i princip dagligen så behöver en bättre. Ni som har...
Svar
8
· Visningar
1 570
Senast: Ewa-Lena
·
A
Gravid - 1år En virrig (förhoppningsvis) blivande mammas tankar :love: Jag måste ventilera mig lite, och se om vi har tänkt rätt när vi har tänkt...
2
Svar
34
· Visningar
3 206
Senast: Koltinna
·
Småbarn precis som frågan lyder, jag har lite idetorka, våran stora kille och hans kusin (dryga 2år) ska få gå på sin första äggjakt på fredag...
2
Svar
25
· Visningar
5 413
Senast: tinissen
·
Gravid - 1år Jag har fyra hästar hemma som skulle kunna gå på lösdrift här en vinter om det behövdes. Ni som har hästar och varit gravida Hur har ni...
2
Svar
29
· Visningar
4 574
Senast: Skogstroll
·
Gravid - 1år Hur tidigt "kan" man åka på en längre bilresa? Självklart förutsatt att barnet är frisk osv, har bra ventilation och sånt i bilen, men...
Svar
9
· Visningar
1 891
Senast: Calazirya
·
P
Övr. Barn Det här kommer att bli en ganska konstig och framförallt väldigt känslig fråga, så jag har valt att ställa den anonymt. Självklart...
Svar
9
· Visningar
3 123
Senast: noble art
·
Övr. Barn Har lite delade känslor. Har förut trott att jag skulle spendera mitt liv ensam och i nunnekloster (nästan, ni förstår kanske känslan)...
Svar
12
· Visningar
1 843
Senast: Badger
·
Gravid - 1år Jag är mest nyfiken - ni som ammar och har börjat ge mat (gröt etc) hur mycket äter era barn? Hur mycket ammar de och hur mycket vanlig...
Svar
0
· Visningar
840
Senast: evis
·
Övr. Barn Ni som har blivit sydda vid klipp/bristning, när lossnade era stygn? Det har gått 4 veckor nu och mina stygn är fortfarande kvar, en...
2
Svar
20
· Visningar
18 045
Senast: Hyacinth
·
Gravid - 1år Jag har inte haft en tanke på det här med gravidförsäkring tills för någon dag sen. Är vi vecka 28 nu och är det en försäkring man...
4 5 6
Svar
118
· Visningar
12 641
Senast: Sar
·
Gravid - 1år Min lille är nu strax över 7 månader och fram tills nu så har jag gladeligen accepterat det faktum att han verkligen INTE vill vila/sova...
Svar
14
· Visningar
2 207
Senast: Abova
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Secret Santa 2024
  • Vad gör vi? Del CCVI
  • Whamageddon 2024

Hund, Katt, Andra Djur