Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Gravid - 1år Ni som bär era barn, vad har ni och bär i? Sele eller sjal? När Isak var bebis hade vi en babybjörn som inte alls var nåt bra. Man...
2 3
Svar
40
· Visningar
4 244
Senast: kpist
·
Gravid - 1år Alla vi som ska ha barn i vinter måste ju ha en tråd också. :banana: Så snacka på! När är det dags för er?
Svar
0
· Visningar
602
Senast: Mirre
·
Småbarn Nästa fredag ska jag och en kompis ha musikdag med alla barnen på Parkleken, meningen är att vi ska sjunga och spela, samt göra egna...
Svar
3
· Visningar
2 070
Senast: Javan
·
Övr. Barn Min bebis är dryga två veckor gammal och det råder amningshysteri här hemma... Hon ammar från ca 05 på morgonen till 12-13 på dagen, då...
3 4 5
Svar
85
· Visningar
12 492
Senast: TantGroen
·
A
Övr. Barn Nu menar jag inte "mer kostnad för boende", "minskad inkomst" osv som många pratar om. Utan hur mycket barnen kostar, ungefär, i...
Svar
2
· Visningar
867
Senast: jerseyko
·
Småbarn Ni med barn som fortfarande sover på dagen och går på dagis. Hur ser rutinerna ut för den sömnen?
Svar
16
· Visningar
5 327
Senast: sofflan82
·
Gravid - 1år Hur tidigt kan man se en graviditet vid VUL? Om man inte letar efter det, kan man då missa det om det är jättetidigt? Någon som vet...
Svar
8
· Visningar
2 689
Senast: TinyWiny
·
T
Gravid - 1år Hej hej. Jag är i vecka 22 just nu och har känt ett par gånger att magen typ drar ihop sig och blir hårt för någon minut eller så. Det...
Svar
3
· Visningar
785
Senast: Tossavainen
·
Q
Gravid - 1år Ja, kollar ni på det? Jag har slaviskt följt det (ja, alla två avsnitt ;) och tycker att det är jättespännande... Väntar mitt första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
6 688
Övr. Barn Jag tror att jag skulle ha varit i vecka 4 ungefär (men ej fått graviditeten bekräftad). Men igår fick jag jätteont i ryggen, och...
Svar
12
· Visningar
3 774
Senast: vindvissla
·
Övr. Barn Vi läser mycket hemma och barnen tar till sig sånt som vi läser om. Nu letar jag efter en speciell bok att läsa för min dotter. Hon är...
Svar
9
· Visningar
1 798
Senast: Badger
·
Småbarn Jag börjar fundera på det här med bältesstol. Vad har ni för någon och är ni nöjda? Vissa går det ju att ta bort ryggen på så man...
Svar
18
· Visningar
5 528
Senast: Chlo
·
Gravid - 1år Kl 00:24 den 30/3 kom äntligen vår lilla son till världen en vecka efter BF! Förlossningen gick kanon och både jag och bebis mådde...
Svar
9
· Visningar
1 257
Senast: Oregano
·
Övr. Barn Ska beställa ridbyxor från England till dottern. Storlekarna anges i tum (") där den minsta storleken är 20" o den största 32". Någon...
Svar
5
· Visningar
1 536
Senast: vindvissla
·
Övr. Barn Någon som vet om man kan köpa ett klassiskt indiantält? Hade ett när jag var liten... Och skulle vilja ge ett till systersonen =)...
Svar
3
· Visningar
1 563
Senast: Nillizan
·
Gravid - 1år Är ju gräsänka en stor del, då min kära sambo jobbar borta. När han varit hemma, ca 1 vecka totalt av 4 som just nu våran är. Då...
Svar
12
· Visningar
1 707
Senast: Freyja_bus
·
Övr. Barn Har förstått att detta är ganska vanligt så här är en tråd om saken. Även bukmigrän finns det något som heter och det gick upp ett ljus...
Svar
6
· Visningar
3 902
Senast: Sjalen
·
A
Gravid - 1år Jag trodde att jag var gravid (trots negativa graviditetstester, men eftersom BIM är idag, så inget konstigt med det). Men nu har jag...
Svar
13
· Visningar
11 192
Senast: Comfort
·
Övr. Barn Känner mig tillräckligt anonym här på buke för att kunna ventilera händelsen med er. Ni som vet vem jag är, eller tror er veta på denna...
2 3
Svar
45
· Visningar
7 090
Senast: Mirre
·
Övr. Barn Nu har jag sökt och sökt på nätet utan att hitta texten till en barnvisa som jag kunnat - men glömt. Det jag minns är följande...
Svar
2
· Visningar
16 359
Senast: Swat
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Vilken försäkring?
  • Valp 2025
  • Inkorsningsmetod