Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Övr. Barn Blev lite fundersam idag när jag stod och väntade på bussen. Såg nämligen ett skolbarn ge sin förälder en ordentlig puss på munnen. Hur...
2 3
Svar
57
· Visningar
7 391
Senast: nyponros
·
A
Småbarn vad ha ni för bilstolar till era 3åringar? när vände ni dom framåt i en bältestol med rygg?? har en 3årig som börjar bli förstor för...
Svar
16
· Visningar
1 564
Senast: LitenIsa
·
Övr. Barn Ja, som rubriken, sexlivet som förälder, hur blev/är det för er? Jo det är en väldigt väldigt personlig fråga, men hoppas ngn vill svara...
Svar
11
· Visningar
2 457
Senast: Equilina
·
Småbarn Häromkvällen satt jag och min femåring och kollade på en Ubbe-film på DVD. Ubbe är en liten forskarubåt och han har en kompis, Tess, som...
Svar
1
· Visningar
1 276
Senast: Javan
·
Övr. Barn Har ett annat ärende i närheten imorgon och tänkte därför eventuellt besöka eskilstuna zoo. Nu undrar jag om det finns möjlighet att...
Svar
4
· Visningar
1 042
Senast: Inglorion
·
Övr. Barn Ja, dottern är ju inte ens 6 månader än så hon är ju inte riktigt i ålder att ha kompisar än, men jag tänker på framtiden... Jag hade...
Svar
7
· Visningar
1 570
Senast: Sandra78
·
Övr. Barn Satt och tänkte lite när jag nattade Isak idag. Han är ju liten nu men han kommer ju börja skolan så småningom. Så jag började fundera...
Svar
1
· Visningar
955
Senast: Litenvit
·
Gravid - 1år Ska på bedömningsamtal på torsdag inför en ev EDA under förlossningen. Kort sammanfattning varför: Fick under förra förlossningen...
Svar
5
· Visningar
1 144
Senast: Mikan
·
Småbarn Emilia (2år) har istort sätt aldrig varit sjuk så vi är lite ovana vid sjukdomar. Men nu har hon fått någon konstig feber. Förra...
Svar
1
· Visningar
7 649
Senast: vindvissla
·
Övr. Barn Ska ut och käka med ett gäng kompisar om två veckor, börjar vara riktigt sugen på att ta något glas vin till maten och kanske en god...
Svar
11
· Visningar
1 749
Senast: ako
·
Gravid - 1år Usch jag vet att min rädsla är lite ologisk... Men jag är världens hönsigaste och oroar mig varje dag att lillan ska bli drabbad. Hon är...
Svar
1
· Visningar
1 023
Senast: Macken22
·
S
Gravid - 1år Tjena! Nu kör jag mitt hemliga alterego ett slag, är gravid i v 9 (?) med (vad vi hoppas ska bli) andra barnet. Än är det ju så tidigt...
Svar
6
· Visningar
7 360
Senast: feel
·
Övr. Barn Hur gör man? Jag är 22 år fyllda nu och har hittat mannen som jag vill vara med för alltid, bilda familj och köpa den där gården med...
Svar
9
· Visningar
1 605
Småbarn Hej alla föräldrar! Jag undrar vad ni tycker är en rimlig timlön för en 15 åring som ska passa en 1 åring och en 3 åring under några...
Svar
0
· Visningar
668
Senast: loote
·
Övr. Barn Jag har börjat använda Spotify allt mer nu när jag är hemma och har listat de vanliga barnsångerna som finns i "Nu ska vi sjunga" och...
Svar
6
· Visningar
1 440
Senast: Ewa-Lena
·
Gravid - 1år Hej jag är 19 år och undrar nu om jag är gravid. Mår illa nästan varje dag men inte så jag kräks. Har haft en metallsmak i munnen i...
Svar
10
· Visningar
1 840
Senast: cowgirl81
·
Småbarn När kan barn (i genomsnitt) börja leka lite själva, utan uppsikt varje sekund? Jag menar då inte att man ska vara i ena sidan av...
Svar
6
· Visningar
3 573
Senast: Nillizan
·
Övr. Barn Vi funderar på att köpa en lite smidigare "shoppingvagn" inför sommaren som verkar ska innehålla ett storstadsbesök med tillhörande...
Svar
11
· Visningar
1 347
Senast: Sandra78
·
Övr. Barn Ja enligt denna artikel alltså. http://www.aftonbladet.se/wendela/barn/article12899981.ab Vad säger ni om det? Isak sover inte...
2 3
Svar
53
· Visningar
8 547
Senast: taccotad
·
Gravid - 1år Har "bara" 15 kg att gå ner till min trivselvikt:/ Lång väg och jag vill börja nu! Sonen är snart 4 veckor men pga svår foglossning...
2
Svar
30
· Visningar
3 784
Senast: MaRomer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar