Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Småbarn Japp, sonen är ungefär 4,5 månader och babyskyddet börjar bli trångt... funkar ett tag till med tanke på att han är ju oftast är ganska...
Svar
18
· Visningar
2 837
Senast: Comfort
·
Småbarn Jag har lite problem med blöjor till min stora son på snart 2 år. Han väger 15 kg och inga blöjor passar honom längre. Har testat...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
6 809
Senast: Nillizan
·
Gravid - 1år Jag är alldeles nygravid med barn nr 2 ( v9-10). Den här graviditeten skiljer sig nåt enormt från när jag väntade sonen! Med honom...
Svar
16
· Visningar
2 408
Senast: turbofling
·
Småbarn Jag tycker detta ar en jattesvar fraga, hur mycket saker man ska ha till sina barn. Nar jag tittar i affarer blir jag barnsligt lyrisk...
2
Svar
25
· Visningar
2 948
Senast: Nillizan
·
Småbarn Vi kommer behöva ett om ett tag men vilket ska man ha eg? Finns ju hur många som helst att välja mellan. Vilket har ni? Bild?
2
Svar
22
· Visningar
3 548
Senast: voltis
·
Småbarn Hej! Jag är lite nyfiken vad många anser om detta. När olika saker ska avslutas eller vad ni anser det känns bäst? Har fått många...
2
Svar
25
· Visningar
5 371
·
Övr. Barn Hur "bäddar" ni i vagnen (liggdel/lift) till era små nu när det är så varmt? Idag var hon i bara bodyn i vagnen, men hade själva...
2 3
Svar
40
· Visningar
7 343
Senast: wtf
·
Q
Övr. Barn Nu trotsar jag oturen (jag är hemskt vidskeplig ;) ) och startar en tråd för oss som väntar barn sommaren 2011....! Jag tycker att...
100 101 102
Svar
2 032
· Visningar
116 649
Senast: aneka
·
S
Gravid - 1år Jag tycker det är jättesvårt att veta om man ska göra KUB test eller inte!!! Med första barnet var det aldrig aktuellt, jag fattade inte...
2
Svar
36
· Visningar
12 287
Senast: domino
·
Småbarn är ju ett debatterat ämne. Hur förhåller ni er till detta? Är era barn vaccinerade? Varför/varför inte? Det gäller väl i huvudsak MPR...
5 6 7
Svar
131
· Visningar
14 436
Senast: Tillit
·
Övr. Barn Är bara i vecka 5 -6 ungefär, Har haft som en skarp mensvärk i flera veckor nu, som iof kan vara helt normalt! Men igår när jag gick...
Svar
7
· Visningar
1 760
Senast: KELLLY
·
Övr. Barn http://www.aftonbladet.se/nyheter/article13133773.ab Jag vet inte hur jag skall hjälpa till eller ens om jag kan hjälpa till, men det...
2
Svar
20
· Visningar
2 679
Senast: Calazirya
·
Småbarn Någon som har en Volvo V50? - Vilken stol får plats/inte plats? - Vad har ni för bilstol? - Var i bilen har ni den? Vi...
Svar
1
· Visningar
972
Senast: saltahajen
·
Gravid - 1år Alltså, jag fattar ju att om det fanns ett enkelt knep som alltid fungerade, så skulle BVC och andra redan känna till det. Men ändå...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
6 234
Senast: Lupino
·
Övr. Barn Ja, jag har försökt läsa mig till info på FK men funderar på lite fler saker. Och tänkte att nån här på buke lär ha utnyttjat...
Svar
2
· Visningar
854
Senast: tictac
·
Småbarn Finns det någon supermild bra solskyddskräm för känslig hud? Dottern blir ibland rödflammig & får klåda av bamses solskyddskräm, även...
Svar
10
· Visningar
1 503
·
Övr. Barn Det är inte sällan trådarna på detta forum berör hur man låter sina barn växa upp och hur man uppfostrar dem. Jag är nyfiken på om ni...
8 9 10
Svar
180
· Visningar
13 401
Senast: Rina
·
Övr. Barn Igår var jag ute på ett ställe vid Stureplan, hög musik men inte ett klubbställe. Men för att höras måste man "skrika". Klockan...
2
Svar
32
· Visningar
4 065
Senast: Calazirya
·
Övr. Barn Som styrelsemedlem i en förening för ungdomar är det väldigt svårt att sätta priser på aktiviteterna så att föräldrarna är beredda att...
Svar
9
· Visningar
1 306
Senast: ako
·
Småbarn Min syster har en dotter som blir 2 år i juli, dom bor hemma hos våra föräldrar efter det att hon flyttade från dotterns pappa för...
Svar
8
· Visningar
1 838
Senast: Flash5
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka