Vad har ni i vagnen i hettan?

Sv: Vad har ni i vagnen i hettan?

jag har sytt ett eget solskydd, bestående av rullgardin, tyg och duschdraperiringar :)
De nedersta ringarna kan man även sätta i själva chassit så att det blir luftigare, eller så sätter man inte fast dom alls och lägger upp fotändan över styret (går även om man sätter i chassit).
är man ute bland folk så har han alldeles för mycket att titta på, och sätter man då på den där så somnar han direkt :)

perfekt grej tycker jag. och är det dövarmt ute så har jag haft myggnät med uv +50 :)
vagn.JPG

Liknande trådar

Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
15 213
Senast: Juli0a
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Nu är vi redan i slutet av januari, och det var några veckor sedan Clara Lidström skrev dessa orden, men eftersom jag själv behövde dem...
Svar
0
· Visningar
520
Senast: Mineur
·
Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
26 035
Senast: alazzi
·
Kropp & Själ Jag har hamnat i ett dilemma med mig själv ang trådrubriken. Jag har alltid haft lite svårt för att bli bjuden på saker, ekonomiskt...
2
Svar
34
· Visningar
5 345
Senast: _Taggis_
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar