Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Övr. Barn Vad är egentligen bäst? Eller är det enklaste att inte ha något? Vi är utomhus ganska mycket och vi har tillgång till en "egen" strand...
Svar
16
· Visningar
5 896
Senast: Calazirya
·
Övr. Barn Skrämmande tråd, men för mig fruktansvärt aktuell efter min systers tragiska bortgång. Hon hade ju tre barn som ska tas om hand. Så nu...
Svar
12
· Visningar
1 740
Senast: Görel
·
Gravid - 1år Jag har helammat min tjej i 4,5 månader, sedan fick hon börja med smakisar. Nu, vid 6 månader, äter hon ett huvudmål + 1 grötmål om...
Svar
15
· Visningar
2 041
Senast: ako
·
Gravid - 1år Som rubriken lyder. Blev lite nojig när jag läste dagens Ridsport och tycker att jag borde ha insett själv att det kanske inte är så...
Svar
10
· Visningar
1 946
Senast: Skogstroll
·
Småbarn Det går vattkoppor på dotterns dagis, och idag blev hon hemskickad med misstänkta koppor. Jag såg prickar i gårkväll men var säker på...
2
Svar
25
· Visningar
7 190
Senast: voltis
·
Småbarn Har en liten tjej här hemma som vill ha trosor, och inte bebistrosor som sluter åt för läckande blöjor utan hon vill ha trosor istället...
Svar
8
· Visningar
10 179
Senast: jerseyko
·
Övr. Barn Känner på mig att det här blir långt. Min 6-årige son (J) blir illa behandlad av sina sk kompisar! Han leker mycket med grannens...
2 3
Svar
40
· Visningar
11 738
Senast: Sol
·
Övr. Barn Min sambo har 2 döttrar som är 18 och 20 år. Dom är skrivna hos mamman men bor ca 55-60% hos oss. Mamman har inget jobb så hon går på...
2
Svar
22
· Visningar
4 321
Senast: jamman
·
Småbarn Sjöng Lejonkungen på min äldsta sons namngivelse och nu vill jag ha tips på andra trevliga dizney låtar och även andra för den delen!
Svar
10
· Visningar
14 282
Gravid - 1år Fick höra att en bekant av BVC fått rådet att tempa sin bebis en gång i timmen för att hålla koll så att bebis inte blir överhettad nu...
Svar
11
· Visningar
1 973
Senast: Lottch
·
Småbarn Som rubriken lyder, hur varmt behöver det vara i poolen för att man ska kunna ta med bebisen ner i poolen en liten stund? Det handlar...
Svar
7
· Visningar
9 955
Senast: golit
·
Gravid - 1år Vi ska ut på långtur med vår 2-månaders lillkille, AC i bilen såklart, men det blir ju hemskt varmt i babyskyddet. Kan man lägga nåt...
Svar
5
· Visningar
898
Senast: Cilla
·
Övr. Barn Sitter och tittar på blocket och hittar massa praktiska saker :angel: Började då fundera på hur man ska göra med vagn och så när...
Svar
7
· Visningar
2 857
Senast: Mirre
·
Gravid - 1år För att inte kapa andras trådar om snitt så startar jag min egen. Är det verkligen bara jag som är fullkomligt livrädd för snitt?? Att...
2
Svar
34
· Visningar
2 867
Senast: iNHALE
·
Gravid - 1år Ytterligare en spinoff på de kejsarsnittstrådarna som finns. Hur lätt eller svårt är det att få igångsättning beviljat? Har ni några...
2
Svar
30
· Visningar
5 840
Senast: Brandgul
·
S
Gravid - 1år Hej! Jag var på första UL i dag (v 12), med Kubtestet som jag var orolig för o skrev om i en annan tråd. Allt såg bra ut med barnet o...
Svar
9
· Visningar
6 833
Senast: Smurfan
·
Övr. Barn I aftonbladet står det om en familj som låter sitt yngsta barn växa upp utan att omgivningen vet om könet och detta reagerar tydligen...
15 16 17
Svar
337
· Visningar
24 834
Senast: escodobe
·
Övr. Barn Min drygt 3 månader gamla bejbis har börjat vända på sig... hon rullar över på mage hela tiden, även i sömnen. Har försökt rulla en...
Svar
6
· Visningar
1 236
Senast: Sol
·
Övr. Barn Kommit precis hem ifrån att varit utomlands (Bulgarien). Massor av fina kläder för barn osv, men så förstör de sakerna med Kitty Katt...
2 3
Svar
50
· Visningar
4 909
Senast: darkblonde
·
Övr. Barn Kan någon vänlig själ berätta för mig om man är redo att skaffa barn eller inte ? För några veckor sedan när jag såg plusset på grav...
2
Svar
22
· Visningar
3 128
Senast: Petronilla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar