Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hellre H.K än Nalle Puh som var på tapeten för några år sen. Honom klarar jag bara inte med...
(haha är det bara jag som tycker bilskrället i bilar är superdryg och att tjejbilen är en totalmes. Iofs är det väl meningen att man ska tycka det men det stör mig ändå.)
*kl*
Jag har inte köpt något med Hello Kitty innan; är väl inte så förtjust i den där katten.
Så; nu ska jag så snart jag handlar i butik (syr ju det mesta) skaffa honom en tröja med Hello Kitty.
En handvaska till en trearing? :crazy...
Grejen med prinsess-sakerna tycker jag är att de ger ett dåligt ideal, man skall sitta still och vara smal och söt och vänta på att prinsen kommer, typ.
Men det beror ju lite på vad man tittar på och läser. Här hemma älskar vi Shrek, där har vi prinsessor som inte sitter och väntar på prisen, och inte är Fiona särskilt smal heller...
Och varför är alla emot Prinsessor helt plötsligt? Detta är helt främmande för mig! De flesta jag umgås med varav några nyligen har fått barn älskar Prinsar och Prinsessor!
Antingen det eller striktare märkeskläder med enklare färger och snyggare snitt!